eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego3 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 3 szt. zestawów komputerowych, 2 szt. drukarek, 3 szt. monitorów, 1 szt. skanera, licencji oprogramowania OCR- ABBYY FINE READER 11 CORPORATE EDITION EDU lub równoważnego, 6 sztuk pamięci przenośnej USB 2.0 dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Częstochowa: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego: 3 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 3 szt. zestawów komputerowych, 2 szt. drukarek, 3 szt. monitorów, 1 szt. skanera, licencji oprogramowania OCR- ABBYY FINE READER 11 CORPORATE EDITION EDU lub równoważnego, 6 sztuk pamięci przenośnej USB 2.0 dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 379160 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego: 3 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 3 szt. zestawów komputerowych, 2 szt. drukarek, 3 szt. monitorów, 1 szt. skanera, licencji oprogramowania OCR- ABBYY FINE READER 11 CORPORATE EDITION EDU lub równoważnego, 6 sztuk pamięci przenośnej USB 2.0 dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania komputerowego: 3 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 3 szt. zestawów komputerowych, 2 szt. drukarek, 3 szt. monitorów, 1 szt. skanera, licencji oprogramowania OCR- ABBYY FINE READER 11 CORPORATE EDITION EDU lub równoważnego, 6 sztuk pamięci przenośnej USB 2.0 dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno być złożone w formie oryginału w kasie zamawiającego. Kopia (poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winna być dołączona do oferty. Kasa mieści się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 69, Częstochowa i jest czynna w godzinach : 9.00 - 12.00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwota oznaczona w pkt. 1 musi być przelana na konto zamawiającego nr 06 1750 1211 0000 0000 0416 8728. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu (kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się dzień uznania rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Na potwierdzenie, że oferowany produkt zgodny jest z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego produktu. Specyfikacja techniczna musi zawierać dane odnośnie każdego z parametrów, funkcji, oprogramowania, wyposażenia dodatkowego, parametrów podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany: - typ, model, marka oferowanego sprzętu w przypadku podzespołów posiadających takie oznaczenia oraz nazwa oferowanego oprogramowania. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z rozdz. I, cz. I, pkt 14 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt. 15 cz. I i pkt. 2 cz. IV). Dokumenty winny być złożone zgodnie z postanowieniami części I i IV 1 rozdziału SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany treści zawartej umowy. Zmiana taka jest możliwa jeżeli w toku realizacji umowy okaże się, że towar wyszczególniony w ofercie nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego w rozdziale 2 SIWZ, pomimo, że Wykonawca złożył w ofercie specyfikację potwierdzającą spełnianie tych wymogów, możliwa będzie zmiana umowy polegająca na zmianie zaoferowanego towaru na towar zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego w rozdziale 2 SIWZ, bez zmiany pozostałych postanowień umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska ul.Dąbrowskiego 69 pok. 34, 42 - 200 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69 pok. 28, 42 - 200 Częstochowa, godziny pracy sekretariatu Kanclerza 7.30 - 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.