eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDoręczanie świadczeń pieniężnych klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w latach 2015-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Kraków: Doręczanie świadczeń pieniężnych klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w latach 2015-2017
Numer ogłoszenia: 3791 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259011 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doręczanie świadczeń pieniężnych klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w latach 2015-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doręczanie świadczeń pieniężnych przyznawanych świadczeniobiorcom zamieszkałym na terenie Gminy Miejskiej Kraków zgodnie z ustalonym harmonogramem doręczeń oraz poniższymi wytycznymi: 1. Planowana ilość doręczeń w okresie objętym zamówieniem wynosi: 2 910 w skali roku (8 730 świadczeń w całym okresie obowiązywania umowy) 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający za pośrednictwem swoich komórek organizacyjnych, najpóźniej na dwa dni robocze przed ustalonym terminem rozpoczęcia wypłat, przekaże Wykonawcy wykaz zawierający informacje o świadczeniobiorcach (imię i nazwisko, adres oraz rodzaj i kwotę świadczenia), którym należy doręczyć przyznane przez Zamawiającego świadczenie pieniężne. 2) Wykaz komórek organizacyjnych Zamawiającego: - Filia nr 1, Kraków, ul. Rzeźnicza, - Filia nr 2, Kraków, ul. Radzikowskiego 37, - Filia nr 3, Kraków, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, - Filia nr 4, Kraków, os. Szkolne 34, - Filia nr 5, Kraków, ul. Praska 52, - Filia nr 6, Kraków, ul. Dietla 64, - Filia nr 7, Kraków, al. Słowackiego 46, - Filia nr 8, Kraków, ul. Jerzmanowskiego 37, - Filia nr 9/Dział Pomocy Bezdomnym, Kraków, os. Teatralne 24. 3) Zamawiający przekaże na rachunek bankowy Wykonawcy odpowiednią kwotę pieniędzy przeznaczoną na doręczanie świadczeń najpóźniej na dwa dni robocze przed ustalonym terminem rozpoczęcia wypłat. 4) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wypłat w ustalonym terminie pod warunkiem, że Zamawiający wywiązał się ze zobowiązań, o których mowa w pkt. 1 i 3. 5) Świadczeniobiorca potwierdzi pracownikowi Wykonawcy wykonanie usługi doręczenia świadczenia własnoręcznym podpisem na blankiecie wypłaty świadczenia pieniężnego przygotowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Pracownik Wykonawcy odnotuje jednocześnie datę jego doręczenia oraz nazwę i numer dokumentu tożsamości świadczeniobiorcy, 6) Wykonawca dokona rozliczenia z realizacji usługi w terminie do 20 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na doręczenie. 7) W przypadku nieobecności świadczeniobiorcy pod wskazanym adresem Wykonawca pozostawi dwukrotnie wezwanie do zgłoszenia się po odbiór świadczenia, po 7 dni każde. Drugie wezwanie Wykonawca dostarczy na drugi dzień po upływie siedmiodniowego terminu odbioru świadczenia na podstawie pierwszego wezwania. 8) Na wniosek świadczeniobiorcy Wykonawca może ustalić dla niego nowy stały termin doręczeń świadczenia. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę realizacji zamówienia w tym zakresie. Ustalenie przez Wykonawcę na wniosek świadczeniobiorcy nowego stałego terminu doręczeń świadczenia nastąpi w szczególnej sytuacji losowej w jakiej może znaleźć się świadczeniobiorca, dla którego istnieje konieczność określenia jednego stałego terminu doręczania świadczenia. 9) Wykaz niedoręczonych świadczeń Wykonawca zwróci w terminie do 20 dni od dnia dostarczenia dokumentacji planowych doręczeń do właściwej komórki organizacyjnej Zamawiającego, która sporządziła dokumentację planowych doręczeń. 10) Niedoręczone kwoty świadczeń zostaną zwrócone przez Wykonawcę na konto depozytowe wskazane przez Zamawiającego w terminie do 10-ego dnia następnego miesiąca wraz z wykazami zawierającymi nazwę komórki organizacyjnej Zamawiającego, imię i nazwisko świadczeniobiorców, którym świadczenie nie zostało doręczone, rodzaj i kwotę świadczenia. 11) Pracownicy Wykonawcy wykonujący usługę doręczania będą posiadać legitymację służbową. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązuje się, że bezpośrednio przed podpisaniem umowy, doręczy polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 300 000 zł. na jedno zdarzenie, potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia od kradzieży, kradzieży z włamaniem do pomieszczeń, w których przechowywana jest gotówka oraz od rabunku gotówki w transporcie oraz że zostaną przedłożone kolejne polisy ubezpieczenia na kwotę minimum 300 000 zł na jedno zdarzenie, w czasie obowiązywania umowy. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 18 punktami (placówkami) na terenie Krakowa (po minimum 1 na terenie każdej z osiemnastu dzielnic samorządowych Krakowa), w których świadczeniobiorca będzie mógł odebrać świadczenia osobiście. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby oraz zmianę adresu komórek organizacyjnych, w zależności od sytuacji organizacyjnej Zamawiającego. 4. Ceny mogą być waloryzowane w okresach rocznych. Waloryzacja nie może przekroczyć prognozowanego wskaźnika wzrostu cen i usług konsumpcyjnych przyjętego w ustawie budżetowej na dany rok kalendarzowy. Ewentualna waloryzacja cen nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy na pisemny wniosek Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia: od dnia 2.01.2015 roku do 31.12.2017 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A., ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26102,70

  • Oferta z najniższą ceną: 26102,70 / Oferta z najwyższą ceną: 26102,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.