Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-12
Radomin: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Numer ogłoszenia: 37923 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej nr 110315C Łubki - Płonne na długości 1880m. Projektowana do modernizacji droga gminna ma początek swój na skrzyżowaniu z drogą powiatową w miejscowości Łubki a koniec na skrzyżowaniu z drogą powiatową w miejscowości Płonne. Trasa drogi przebiega w wydzielonym pasie przez tereny rolnicze i posiada nawierzchnię gruntową wzmacnianą odcinkowo kruszywem łamanym. Z drogi prowadzi 10 zjazdów indywidualnych i 2 zjazdy publiczne. W ramach zamierzenia inwestycyjnego istniejąca nawierzchnię należy uzupełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - w dwóch warstwach zakończonych opryskiem asfaltowym (0.51kg/m2). Na całej długości drogi należy wykonać podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową szybkorozpadową (grysy frakcji 8- 12mm w ilości 10.0 dm3/m2 oraz frakcji 5-8mm w ilości 8.0 dm3/m2 - emulsja odpowiednio 1.0 i 1.3 kg/m2). Parametry przekroju poprzecznego drogi to: - jezdnia o jednym pasie ruch i szerokości 4,0 m, - pobocza utwardzone o szerokości 0,75m. Przekrój poprzeczny jezdni - daszkowy o 2% spadkach na prostej zmienia się na poszerzeniach na łukach stosownie do wielkości promienia. Szczegóły zagospodarowania pasa drogowego pokazano na planie sytuacyjnym i przekroju poprzecznym. Pobocza szerokości 0,75cm z pospółki w warstwie o grubości 8 cm; spadek poprzeczny na poboczach 5%. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205 Roboty ziemne - Wymagania i badania Przedmiot zamówienia obejmuje również czyszczenie rowów i przepustów pod koroną jezdni, obrabianie skarp, profilowanie nasypów i usunięcie humusu a także zamontowanie barier ochronnych oraz ustawienie oznakowania pionowego. 2. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty pomiarowe, 2. Roboty ziemne (czyszczenie rowów, obrabianie skarp, profilowanie nasypów, usunięcie humusu itd. ) 3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 4. Podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm; 5. Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31.5mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm. 6. Powierzchniowe (podwójne) utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym 7. Wycinka drzew i krzewów i wywóz pni 8. Pobocza 9. Bariery sprężyste 10. Oznakowania pionowe - słupki tablice. 3. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określenie pochodzenia produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, ze zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz ze wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w dokumentacji projektowej. 4. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, jako materiał do obliczenia ceny oferty i sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo-finansowego (zestawienie wg wzoru jak w załączniku nr 1). Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy. 5. Przy przygotowaniu oferty zaleca się korzystanie ze wzorów druków załączonych do SIWZ. Wykonawca może sporządzić własne druki jednak ich treść musi być zgodna z treścią druków przygotowanych przez zamawiającego. Szczegółowy opis oferty i wykaz druków zawarty jest w rozdziale XII SIWZ. 6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa udostępnione będą na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP - Zamówienia Publiczne - Przetargi 2016, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 14, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45233220-7.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór Załącznik Nr 2), udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania zadań określonych w niniejszym zamówieniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 roboty budowlane polegające na budowie przebudowie lub modernizacji dróg, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Wartość roboty budowlanej (jedna robota jako jedna umowa) powinna być nie niższa niż 200 000,00 zł wartość brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku. W celu potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór Załącznik Nr 2), udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
informacja o obowiązku podatkowym na podstawie art. 91 ust. 3a , kosztorys oferotowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - okres gwarancji - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: - wydłużenia terminu realizacji zadania z przyczyn niezależnych od wykonawcy, na jego wniosek, za zgodą zamawiającego. - ma pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl - Zamówienia Publiczne - Przetargi 2016
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 14 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 11:00, miejsce: sekretariat, Urzędu Gminy w Radominie, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 8 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Remont nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych w miejscowościach Brzezinka Średzka, Krępice, Żurawiniec, Wilkszyn i Lutynia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 250701W Łączki - Ksebki od km 0+023,00 do km 1+197,40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.