To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Poznań: Obsługa prawna Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 379280 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361250 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, ul. Krysiewicza 7/8, 61-825 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8506200, faks 061 8529806.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług prawniczych dla SZOZnMiD w Poznaniu w podziale na 2 zadania; 1) Usługi Adwokackie - Usługi świadczone w ramach Kancelarii Adwokackiej będą obejmowały w szczególności; a) sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych, b) sporządzanie projektów umów i opiniowanie umów, c) obsługa prawna z zakresu szeroko rozumianego prawa medycznego, d) opracowywanie opinii pisemnej na zlecenie upoważnionych pracowników, e) sporządzanie pism i wezwań do zapłaty, f) pomoc w opracowywaniu zarządzeń wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp. g) windykacji zleconych należności, h) osobiste uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez dyrekcję Zespołu, i) udzielanie konsultacji prawnych w siedzibie Zamawiającego, a nadto w przypadku wymagających niezbędnej konsultacji na wezwanie Zamawiającego, j) raportowanie wykonanych czynności, w szczególności przekazywanie danych o stanie zaawansowania prac, etapów postępowań, etc., k) zapewnieniu w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego l) reprezentowanie Zespołu na zewnątrz w sprawach karnych i cywilnych: . w sądzie . prokuraturze . urzędach administracji państwowej 2) Usługi Radcy Prawnego -Usługi świadczone w ramach Kancelarii Radcy Prawnego będą obejmowały w szczególności; a) sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych, b) sporządzanie projektów umów i opiniowanie umów, c) przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Zamawiającego, d) pomoc w opracowywaniu zarządzeń wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp. e) windykacji zleconych należności, f) obsługę prawną posiedzeń Rady Społecznej Szpitala; g) obsługa prawna z zakresu szeroko rozumianego prawa medycznego oraz prawa zamówień publicznych; h) ogólny nadzór prawny nad procedurami przetargowymi, w tym : nad przygotowaniem dokumentacji przetargowych, i) reprezentowanie Zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości , organami administracji publicznej i urzędami, j) uczestniczenie na życzenie zamawiającego w prowadzonych z udziałem Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, k) raportowanie wykonanych czynności, w szczególności przekazywanie danych o stanie zaawansowania prac, etapów postępowań, etc., l) zapewnieniu w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego; m) osobiste uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez dyrekcję Zespołu; n) inne, niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.; o) udzielanie konsultacji prawnych w siedzibie Zamawiającego, a nadto w przypadku wymagających niezbędnej konsultacji na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby usługi świadczone były przez 2 osoby w siedzibie Zamawiającego, przynajmniej 4 dni w tygodniu przez każdego Wykonawcę, w tym: Zadanie I . 1 osobę wpisaną na Listę Adwokatów, prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką w wymiarze godzin 20 tygodniowo Zadanie II . 1 osobę wpisaną na Listę Radców Prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w wymiarze 20 godzin tygodniowo USŁUGI ŚWIADCZONE W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA MUSZĄ BYĆ ŚWIADCZONE PRZEZ: 3.1. JEDNĄ , TĘ SAMĄ OSOBĘ, WYZNACZONĄ DO OBSŁUGI ZESPOŁU WPISANĄ NA LISTĘ ADWOKATÓW ( ZADANIE I ) ORAZ 3.2. JEDNĄ, TĘ SAMĄ OSOBĘ , WYZNACZONĄ DO OBSŁUGI ZESPOŁU,WPISANĄ NA LISTĘ RADCÓW PRAWNYCH ( ZADANIE II )..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kancelaria Adwokacka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokacka Ewa Maria Gogolewska, ul. Kasztelańska 25, 60-316 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132000,00
Oferta z najniższą ceną: 132000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kancelaria Radcy Prawnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO KRYSTYNA BOMBICKA-CYRSON
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO KRYSTYNA BOMBICKA-CYRSON
- Kancelaria Radcy Prawnego Krystyna Bombicka-Cyrson, ul. Na Stoku 15, 61-663 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124800,00
Oferta z najniższą ceną: 124800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostosowanie pomieszczeń Bloku Operacyjnego Otolaryngologicznego do decyzji Państwowego Inspektoratu Sanitarnego w Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowski.....
- Sprzęt jednorazowy do badań molekularnych dla Laboratorium Mikrobiologii
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- ZP3/2736/24 - Sukcesywna dostawa środków czystości (Część 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do sanitariatów (Część 2) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Dostawa - tonerów i tuszy oryginałów oraz zamienników.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.