eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług monitorowania, konserwacji systemu alarmowego oraz ochrony fizycznej mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Zielona Góra: Świadczenie usług monitorowania, konserwacji systemu alarmowego oraz ochrony fizycznej mienia
Numer ogłoszenia: 379312 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211063 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług monitorowania, konserwacji systemu alarmowego oraz ochrony fizycznej mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania. Zadanie nr 1: Usługi ochroniarskie - monitoring i konserwacja systemu alarmowego w obiektach zamawiającego: 1) Obiekt administracyjny Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110 2) Obiekt Zarządu Wspólnot Mieszkaniowych Nr 1, Zielona Góra, ul. Sowińskiego 44 A 3) Obiekt Zarządu Wspólnot Mieszkaniowych Nr 2 Zielona Góra, ul. Waryńskiego 1 A 4) Obiekt Administracji Budynków Mieszkalnych Nr 1 Zielona Góra, Plac Matejki 3D 5) Obiekt Administracji Budynków Mieszkalnych Nr 2, Zielona Góra ul. Jedności 65. Opis zadania dotyczy monitoringu obiektów 1.Wykonawca zobowiązuje się do podłączenia systemu alarmowego Zamawiającego znajdujących się w obiektach wymienionych w zadaniu nr 1. 2.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia całodobowego nasłuchu drogą radiową i telefoniczną, rejestracji wysyłanych sygnałów alarmowych systemu alarmowego Zamawiającego. 3.Wykonawca podejmie interwencję przez grupę interwencyjną, która po odebraniu przez Stację Monitorowania Alarmów sygnału o alarmie niezwłocznie podejmie czynną ochronę mienia Zleceniodawcy, zgodnie z załącznikiem nr 1, stanowiącym integralną część SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia stosownych działań , w zależności od rodzaju odebranych sygnałów, zgodnie z załącznikiem nr 1 stanowiącymi integralną część SIWZ. 5.System alarmowy obejmować będzie ochronę pomieszczenia znajdujące się w zasięgu czujek ( nie będzie to dotyczyć systemu napadowego). Opis zadania dotyczy konserwacji systemów alarmowych w obiektach: 1.Wykonawca w zakresie prac konserwatorskich zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności: a)sprawdzania prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu, b)sprawdzania funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, c)sprawdzania obwodów zasilania, d)sprawdzania akumulatorów, e)sprawdzania stanów izolacji przewodów oraz przeglądów puszek połączeniowych, f)sprawdzania stanu połączeń giętkich, g)sprawdzania stanu obwodów urządzeń, h)sprawdzania konstrukcji mechanicznych, i)sprawdzania funkcjonowania wszystkich funkcji systemu, j)sprawdzania sprawności działania całego systemu. 2.Zleceniobiorca zobowiązany będzie do dokonywania pełnego przeglądu technicznego systemu poprzez wykonywanie prac konserwacyjnych wymienionych w pkt. 1 raz na kwartał. 3.Przegląd techniczny, o którym mowa w pkt. 1 jego zakres, wynik, datę dokonania oraz podpis osoby przeprowadzającej przegląd odnotować należy w Książce Konserwacji. Przedmiotowy wpis upoważniać będzie Zamawiającego do wystawienia rachunku za wykonany przegląd. 4.Wykonawca wyznaczy osoby upoważnione do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości w pracy systemu oraz potwierdzania faktu dokonania okresowego przeglądu i usunięcia ewentualnych usterek w Książce Konserwacji. 5.Naprawy urządzeń systemu wykraczające poza ramy bieżącej konserwacji wyszczególnione w pkt. 1, dokonywane będą wg następujących zasad: a)nieodpłatnie w okresie obowiązywania gwarancji, b)odpłatnie w przypadku stwierdzenia dewastacji urządzeń lub okablowania, naruszenia plomb gwarancyjnych oraz nieuzasadnionego wezwania konserwatora, a także po upływie okresu gwarancji. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie ilości obiektów objętych zadaniem nr 1, ze względu na możliwość zmian organizacyjnych pracy poszczególnych Komorek organizacyjnych Zakładu na rzecz których świadczona będzie usługa. Zadanie nr 2: Stały dozór obiektu. Zadanie dotyczy obiektu: 1) Dział Zagospodarowania Odpadów Zielona Góra ul. Wrocławska 73; Opis zadania: 1. Strony współpracować będą w zakresie spraw kadrowych Wykonawcy (ocena pracy służb dozoru itp.) oraz stanu zabezpieczenia Obiektu Zamawiającego dozorowanego przez Wykonawcę. 2. Strony będą się wzajemnie informować o okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo dozorowanego Obiektu oraz jakość wykonywanych przez Wykonawcę usług. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zadania. a) na potrzeby wykonania zamówienia Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy niezbędne warunki socjalno-bytowe dyżurka, sanitariaty, telefon w celach służbowych oraz bhp i ppoż.). Połączenia inne niż z siedzibą Wykonawcy, policją, pogotowiem ratunkowym i strażą pożarną traktowane będą jako nieuzasadnione i na podstawie bilingów obciążą Wykonawcę. b) Zamawiający zapewni dokumentację do prowadzenia ewidencji ustalonej przez Wykonawcę - ze wskazaniem sposobu prowadzenia tej dokumentacji. c) Wykonawca zobowiązuje się do jednolitego umundurowania pracowników dozoru zatrudnionych na terenach Obiektów Zamawiającego, d) Zamawiający wskaże miejsca , w których Wykonawca oznaczy dozorowane Obiekty, w formie zaakceptowanej przez Zamawiającego - na koszt Wykonawcy, e) Zamawiający odpowiada za stan techniczny zabezpieczenia Obiektów (dotyczy to instalacji, urządzeń , zamknięć, oświetlenia, ogrodzenia, zabezpieczenia ppoż itp.). Wykonawca będzie informował Zamawiającego o zauważonych w tym zakresie nieprawidłowościach. 3.Wykonawca odpowiada za szkody powstałe u pracowników lub w majątku Zamawiającego w związku z wykonywaniem, niewykonaniem lub nienależytym wykonywaniem umowy przez Wykonawcę. Szkody, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zostaną protokolarnie stwierdzone przez Kierownika Działu Organizacyjnego, Kierownika Działu Zagospodarowania Odpadów lub Kierownika Działu Utrzymania Budynków, przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Nie stawienie się Wykonawcy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego traktowane będzie jako przyjęcie bez zastrzeżeń szkód stwierdzonych przez Kierownika Działu Organizacyjnego Kierownika Działu Zagospodarowania Odpadów lub Kierownika Działu Utrzymania Budynków. 4. Zamawiający będzie miał prawo do bieżącej kontroli realizacji przez Wykonawcę obowiązków objętych realizacją niniejszego zadania oraz do wydawania doraźnie dyspozycji pracownikom Wykonawcy zatrudnionym w Obiektach pod warunkiem odnotowania ich w Książce Służb. Dyspozycje te zlecane na odpowiedzialność i ryzyko Zamawiającego, nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy, naruszać prawa i wpływać ujemnie na stan bezpieczeństwa Obiektów. 5. Zakres obowiązków Wykonawcy do realizacji zadania nr 2 określa załącznik Nr 1 do umowy. . II. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia - dotyczy zadania 1 i 2 1.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego informowania osoby, o której mowa w pkt. 15 lub pozostawienia pisemnej informacji w książce dyżurów znajdującej się na portierni, o wszelkich zauważonych uszkodzeniach pomieszczeń Zamawiającego, a także wszelkich uszkodzeniach ich wyposażenia. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących szkody w mieniu Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie niezbędne i dopuszczalne prawnie działania, które zapewnią należytą ochronę mienia Zamawiającego, wyeliminują przyczyny powyższych szkód oraz zminimalizują szkody, które już wystąpiły. 3. W przypadku wystąpienia zagrożenia mienia Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich niezbędnych i dopuszczalnych prawnie działań, które zapobiegną powstałym zagrożeniom i zapewnią należytą ochronę mieniu Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi wyłącznie przez osoby odpowiednio przeszkolone, sumienne i uczciwe oraz posiadające kwalifikacje, w ilości wystarczającej do pełnej i właściwej (m.in. pod względem jakości) realizacji umowy. 5. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osobie, o której mowa w pkt. 15 instrukcji postępowania podczas wykonywania obowiązków służbowych przez osoby wykonujące usługę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji i dokonania zmian w przedłożonej instrukcji, w porozumieniu z Wykonawcą. 6. Wykonawca zobowiązuje się najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczyć osobie, o którym mowa w pkt. 15 wykazu osób, które będą wykonywały usługę (wykaz powinien zawierać dane umożliwiające identyfikacje tych osób, imię i nazwisko, nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), celem wcześniejszego umożliwienia dostępu do pomieszczeń Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które powziął podczas i w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania i po jej zakończeniu. Wykonawca zobowiązuje się do nie zapoznawania się, nie kopiowania oraz nie udostępniania innym podmiotom jakichkolwiek informacji dotyczących Zamawiającego, jego pracowników, osób działających na jego zlecenie oraz podmiotów będących kontrahentami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić aby osoby uczestniczące w wykonywaniu umowy nie korzystały ze sprzętu komputerowego, ani jakichkolwiek urządzeń Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązuje się w uzasadnionych przypadkach do wymiany osoby wykonującej usługę, na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć wszystkie osoby wykonujące usługę w odpowiednią, estetyczną, jednorodną odzież oraz oznaczyć pracowników ochrony, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 20 i 21 Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j.: Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, aby osoby wykonujące umowę podczas przebywania w obiektach Zamawiającego posiadały dokument ze zdjęciem stwierdzający tożsamość. 10. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć osobę/osoby do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad wykonywaną usługą oraz do bieżącego kontaktu z osobą, o której mowa w pkt. 15 . 11. Strony zobowiązują się do koordynowania i bieżącej kontroli właściwego wykonywania zadań , o których mowa pkt. I. 1,2. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy osobiste osób realizujących umowę oraz mienie Wykonawcy wykorzystywane do realizacji umowy. 13. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, zaginięcia (kradzieży) mienia znajdującego się w obiektach Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, każda ze stron powinna niezwłocznie zawiadomić druga stronę celem sporządzenia odpowiedniego protokołu określającego rodzaj, wielkość oraz wartość zaistniałych szkód oraz osobę odpowiedzialną. W przypadku ustalenia, że za powyższe szkody odpowiedzialność ponosi Wykonawca, obowiązany jest on do ich naprawienia. 14. W przypadku utraty kluczy od strzeżonych pomieszczeń, będącej wynikiem okoliczności leżących po stronie osób wykonujących usługę w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej wymiany zamków odpowiadających ilościowo i jakościowo zamkom, do których klucze utracono, oraz do dostarczenia Zamawiającemu kompletów kluczy do wymienionych zamków, w liczbie równej liczbie posiadanych przez Zamawiającego kluczy do poprzednich zamków. 15. Do kontaktów i przekazywania wzajemnych uwag wynikających z realizacji niniejszego zamówienia wyznaczeni zostali : a) ze strony Zamawiającego: Kierownik Działu Organizacyjnego Pracownik pełniący funkcję w zastępstwie kierownika Inspektor ds. Zarządzania kryzysowego, OC i ubezpieczeń Kierownik Działu Zagospodarowania Odpadów Z-ca Kierownika Główny Energetyk Kierownik Administracji Budynków Mieszkalnych Nr 1 Z-ca Kierownika ABM Nr 1 ds. Technicznych Kierownik Administracji Budynków Mieszkalnych Nr 2 Z-ca Kierownika ABM Nr 2 ds. Technicznych Kierownik Zarządu Wspólnot Mieszkaniowych Nr 1 Z-ca Kierownika ZWM Nr 1 ds. Technicznych Kierownik Zarządu Wspólnot Mieszkaniowych Nr 2 Z-ca Kierownika ZWM Nr 2 ds. Technicznych b) ze strony Wykonawcy - Wykonawca realizujący zamówienie w ramach zadań musi dysponować: 1) sprzętem umożliwiającym całodobową bezprzewodową łączność telefoniczną z pracownikami ochrony na obiektach objętych przedmiotem zamówienia; 2) sprzętem umożliwiającym całodobowy monitoring urządzeń ochrony technicznej Zamawiającego; 3) funkcjonującym całodobowym centrum monitorowania i kierowania ochroną, zapewniającym stałą łączność z chronionymi obiektami Zamawiającego i możliwość reakcji grup interwencyjnych w warunkach wystąpienia zagrożenia w chronionych obiektach; 4) własnymi grupami interwencyjnymi wyposażonymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w liczbie zabezpieczającej ich przyjazd w warunkach wystąpienia szczególnego zagrożenia w chronionych obiektach, w ciągu 10 minut od otrzymania wezwania; 5) służbami dyżurnymi zabezpieczającymi całodobowy nadzór nad pracownikami podczas pełnienia przez nich służby; 6) przydzielonym pasmem częstotliwości radiowej umożliwiającym komunikowanie między pracownikami ochrony i centrum monitorowania. 7) personelem kierowniczym (co najmniej jedną osobą nadzorującą): - 10 pracowników ochrony - 5 pracowników brygady mobilnej - 2 pracowników zabezpieczenia technicznego. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy a) kopię opłaconej, aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie kontraktu i deliktu na kwotę gwarancyjną minimum 1 (jeden) milion złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. Polisa będzie odnawialna tak, aby była ważna przez cały okres realizacji niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia nowej polisy z obowiązującą sumą gwarancyjną na 7 dni przed upływem ważności aktualnej polisy. b) imienny wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy zgodnie z wymaganiami pkt. II.15.7) Termin wykonywania zamówienia: 01.01.2015 - 31.12.2016..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 85.31.23.10 - Usługi dozoru 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekotrade sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150900,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193855,68

  • Oferta z najniższą ceną: 193855,68 / Oferta z najwyższą ceną: 217919,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.