eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychyboisko wielofunkcyjne na osiedlu Czułów przy ul. Zawilców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-21

POZYCJA 37931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: boisko wielofunkcyjne na osiedlu Czułów przy ul. Zawilców Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: Jan Cofała, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344, e-mail: poczta@umtychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umtychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: boisko wielofunkcyjne na osiedlu Czułów przy ul. Zawilców. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tychy -Czułów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem boiska przy ul. Zawilców, realizowane na podstawie projektu wykonawczego - opracowanego przez Firmę Projektową KONS - PRO ORBI Dariusz Obstarczyk z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. Ceglanej3. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w projektach.Zakres rzeczowy określony na podstawie dokumentacji projektowej pn. Projekt wykonawczy budowy boiska wielofunkcyjnego na osiedlu Czułów przy ul. Zawilców w Tychach wraz z odwodnieniem, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót: I. Roboty podstawowe: 1.Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 22,0 x 44,0 m: -nawierzchnia poliuretanowa gr. 8 - 15 mm dwuwarstwowa, górna warstwa wykonana metodą natrysku na dwuwarstwowej nawierzchni asfaltobetonowej, z kompletem linii do 4 boisk, w obramowaniu z obrzeży betonowych (8x30x100 cm, dł. 298,2 m) wraz z podbudową; -opaska chodnikowa z kostki brukowej szarej o gr. 6 cm - 314,2 m2. 2.Dostawa i montaż: -metalowych bramek do piłki ręcznej o wymiarach: 3,0 x2,0 m wraz z osprzętem, słupki prostokątne 80 x80 mm, z montażem w tulejach - 2 szt.; -stojaków do piłki koszykowej o wysięgu L = 1,6 m wraz z osprzętem, zabezpieczonych antykorozyjnie, montowanych na stałe w fundamentach - 4 szt.; -słupki do siatkówki metalowe okrągłe fi 76 mm, uniwersalne z regulacją wysokości siatki wraz z tulejami i osprzętem wraz z wykonaniem tulei w nawierzchni boiska - 2 szt.; -siatki do montażu na słupkach - 1 szt.; -stojaka na rowery (min. na 6 miejsc) z montażem - 1 szt. 3.Wykonanie ogrodzenia o wys. 3,5 m z paneli stalowych zgrzewanych, na słupkach stalowych, osadzonych w fundamentach żelbetowych, z dwoma furtkami o wymiarach min. 1,0 x1,80 m - 148 m. II. Roboty towarzyszące: 1.Wykonanie kanalizacji deszczowej: -ułożenie kanału z rur PVC o średnicy 250 mm - 9,5 m; -zabudowanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 1 szt.; 2.Wykonanie drenażu płyty boiska: -ułożenie rur z tworzyw sztucznych w zwojach o średnicy od 80 do 113 mm o łącznej długości - 236 m. 3.Wykonanie koniecznych wykopów wraz z zabudowaniem urobku na odkładzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz z odwozem na miejsce odkładu wybrane przez Wykonawcę własnym staraniem. 4.Wykonanie docelowej organizacji ruchu. 5.Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni drogi. 6.Obsługa geodezyjna uprawnionego geodety, wytyczenie obiektu w terenie, kontrolne pomiary w trakcie realizacji, powykonawcza inwentaryzacja, naniesienie na mapę zasadniczą w Ośrodku Zasobów Geodezyjnych z dostarczeniem Zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji powykonawczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1Formularz oferty-Wypełniony wg wzoru formularz oferty. 2Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy P. z. p.-Spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy P. z. p. 3Wzór umowy-Parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy. 4Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5Wykaz wykonanych robót budowlanych- Wykaz wykonanych z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych na obiektach sportowych polegających na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej wraz z podłożem, warstwa górna metodą natrysku o pow. nie mniejszej niż 800 m2 każda lub o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy dołączyć dokument potwierdzający należyte ich wykonanie (np protokół odbioru wykonanych robot). W przypadku konsorcjum, co najmniej jeden uczestnik powinien spełniać ww. warunek. 6Aktualny odpis z właściwego rejestru- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P. z. p.- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P. z. p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z. p.-Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z. p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej- Opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy minimum 200 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie polisa musi być wystawiona na co najmniej jednego z członków konsorcjum. 10Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11Pełnomocnictwo- Pełnomocnictwo, umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 12Dowód wniesienia wadium- Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 5100,00 zł. Wykonawcy działający wspólnie wnoszą jedno wadium. 13Kosztorys ofertowy-Kosztorys ofertowy. Kosztorys należy sporządzić zgodnie z załączonym przedmiarem robót, według podstaw wyceny podanych przez zamawiającego. W kosztorysie należy uwzględnić wszystkie pozycje i nakłady norm w wielkościach przewidzianych katalogami norm. Wykaz katalogów norm, którymi należy się posługiwać podano na końcu przedmiaru. Nie należy podawać wartości zerowych. W przypadku pozycji kosztorysowej wycenionej jako analiza własna lub przez analogię należy podać jej szczegółowy opis. Koszty zakupu należy uwzględnić w cenie materiału (jednostkowej). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5100 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy P. z. p. 3.Wniesienie wadium w wysokości 5100 zł w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy P. z. p. 4.Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Wykonananie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych na obiektach sportowych polegających na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej wraz z podłożem, warstwa górna metodą natrysku o pow. nie mniejszej niż 800 m2 każda lub o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy dołączyć dokument potwierdzający należyte ich wykonanie (np protokół odbioru wykonanych robot). W przypadku konsorcjum, co najmniej jeden uczestnik powinien spełniać ww. warunek. 6.Opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy minimum 200 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie polisa musi być wystawiona na co najmniej jednego z członków konsorcjum. 7.Nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ust 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy P.z.p. 8.Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony wg wzoru formularz oferty. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy P. z. p. 3.Parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Wykaz wykonanych z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych na obiektach sportowych polegających na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej wraz z podłożem, warstwa górna metodą natrysku o pow. nie mniejszej niż 800 m2 każda lub o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy dołączyć dokument potwierdzający należyte ich wykonanie (np protokół odbioru wykonanych robot). W przypadku konsorcjum, co najmniej jeden uczestnik powinien spełniać ww. warunek. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P. z. p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z. p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.Opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy minimum 200 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie polisa musi być wystawiona na co najmniej jednego z członków konsorcjum. 10.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Pełnomocnictwo, umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 12.Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 5100,00 zł.Wykonawcy działający wspólnie wnoszą jedno wadium. 13.Kosztorys ofertowy. Kosztorys należy sporządzić zgodnie z załączonym przedmiarem robót, według podstaw wyceny podanych przez zamawiającego. W kosztorysie należy uwzględnić wszystkie pozycje i nakłady norm w wielkościach przewidzianych katalogami norm. Wykaz katalogów norm, którymi należy się posługiwać podano na końcu przedmiaru. Nie należy podawać wartości zerowych. W przypadku pozycji kosztorysowej wycenionej jako analiza własna lub przez analogię należy podać jej szczegółowy opis. Koszty zakupu należy uwzględnić w cenie materiału (jednostkowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta Tychy al. Niepodległości 49, 43- 100 Tychy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data przesłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.