eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanówroboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2005-07-29

POZYCJA 37933

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ciechanów: roboty budowlane Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki, do kontaktów: mgr inż. Krzysztof Janiak, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6730543, 6723127, fax 023 6730274, 6722764, e-mail: szpitalciechanow@pro.onet.pl, www.szpitalciechanow.com. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Roboty budowlane: Zadanie 1 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa pomieszczeń Intensywnej Opieki Kardiologicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zadanie 2 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa Bloku Porodowego związana z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zadanie 3 - wykonanie dokumentacji projektowej oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: budynek Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Roboty budowlane: Zadanie 1 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa pomieszczeń Intensywnej Opieki Kardiologicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zadanie 2 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa Bloku Porodowego związana z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zadanie 3 - wykonanie dokumentacji projektowej oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: zadanie 1 - 8.000PLN zadanie 2 - 15.000PLN zadanie 3 - 12.000PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamowienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają do dyspozycji wykwalifikowany, niezbędny potencjał kadrowy, w celu realizacji zadania 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym 3. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności 4. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniajcej wykonanie zamowienia 5. Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe, stanowiący cenę zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejesrtu albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie odjętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. wprzypadku składania oferty przez wykonawcow występujących wspólnie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obiętym zamówienie. 3. Informacja Z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawców w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Oświadczenie wykonawcy, czy nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS. 2. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia 3. Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia 7. Wykaz podwykonawcow przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia 4. Informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia 2. Wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.09.2005, cena - 61 PLN. Warunki i sposób płatności: 1. Za pobraniem 2. Osobiście. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 10:30, sala seminaryjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 1 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa Intensywnej Opieki Kardiologicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Zakres lub wartość: Zadanie 1 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa Intensywnej Opieki Kardiologicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 2 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa Bloku Porodowego, związana z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Zakres lub wartość: Zadanie 2 - wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa Bloku Porodowego, związana z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 3 - wykonanie dokumentacji projektowej oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Zakres lub wartość: Zadanie 3 - wykonanie dokumentacji projektowej oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.