To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2010-11-23
Kraków: Realizacja prasowej i outdoorowej kampanii w ramach promocji projektu Modernizacja kszta³cenia zawodowego w Ma³opolsce
Numer og³oszenia: 379366 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 347518 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Ma³opolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Realizacja prasowej i outdoorowej kampanii w ramach promocji projektu Modernizacja kszta³cenia zawodowego w Ma³opolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja prasowej i outdoorowej kampanii w ramach promocji projektu Modernizacja kszta³cenia zawodowego w Ma³opolsce. Zamówienie sk³ada siê z dwóch czê¶ci: czê¶æ 1 obejmuje realizacjê kampanii prasowej, czê¶æ 2 obejmuje realizacjê kampanii outdoorowej.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.14.00 - Us³ugi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki na lata 2007-2013 Dzia³ania 9.2. pn. Modernizacja kszta³cenia zawodowego w Ma³opolsce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: realizacja kampanii prasowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM MEDIOWY INTERMEDIA SP. Z O.O. W UPAD£O¦CI
jakie przetargi wygra³a firma
DOM MEDIOWY INTERMEDIA SP. Z O.O. W UPAD£O¦CI
- Dom Mediowy Intermedia sp. z o.o., ul. Sobieskiego 1/5, 31-136 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 42623,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 44449,35
Oferta z najni¿sz± cen±: 44449,35 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 80506,58
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: realizacja kampanii outdoorowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM MEDIOWY INTERMEDIA SP. Z O.O. W UPAD£O¦CI
jakie przetargi wygra³a firma
DOM MEDIOWY INTERMEDIA SP. Z O.O. W UPAD£O¦CI
- Dom Mediowy Intermedia sp. z o.o., ul. Sobieskiego 1/5, 31-136 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 68377,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 68045,45
Oferta z najni¿sz± cen±: 68045,45 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 91486,58
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawid³owymi parametrami wody ch³odz±cej wraz z dostaw± inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zak³adzie Termicznego Przekszta³cania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamra¿alnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorz±dowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostêpnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich.
- Zaplanowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii reklamowej AirSHOW Radom 2025
- Us³uga przeprowadzenia kampanii spo³ecznej adresowanej do pracodawców w zakresie niefinansowych korzy¶ci zatrudnienia osób z niepe³nosprawno¶ci±
- Zaplanowanie i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Dzielnica Wis³a w latach 2025-2027
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.