eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz zestaw komputerowy dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi i ZHW o/Piotrków Trybunalski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz zestaw komputerowy dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi i ZHW o/Piotrków Trybunalski
Numer ogłoszenia: 379463 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314361 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6351400, 6351432, faks 042 6351432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz zestaw komputerowy dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi i ZHW o/Piotrków Trybunalski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, część II - zestaw komputerowy Wymagania ogólne dla części I a)Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ. b)Z uwagi na fakt, iż Zamawiający posiada urządzenia biurowe na gwarancji, Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były produktem oryginalnym. c)Dostawa zamówionych artykułów następować będzie partiami, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy w miarę potrzeb, na podstawie pisemnych zamówień przesyłanych faxem przez Zamawiającego. d)Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły własnym transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6 w ciągu 5 dni licząc od dnia złożenia pisemnego zamówienia. e)Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanym terminie dostawy. f)W cenie towaru zawarte są wszelkie koszty związane z dostawą. g)ilości podane w ofercie przetargowej Wykonawcy mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Materiały eksploatacyjne muszą być: - Fabrycznie nowe, - Nieregenerowane, - Opakowane w oryginalne i nienaruszone opakowania, - Termin przydatności do użycia min. 1 rok od dnia dostarczenia do Zamawiającego. Wymagania ogólne dla części II Wymaga się aby oferowane urządzenia i ich elementy były fabrycznie nowe oraz spełniały wymogi normy CE. a)Dostawa zestawu komputerowego odbędzie się jednorazowo na podstawie zawartej umowy w terminie nie dłuższym niż do dnia 29 grudnia 2008 roku. b)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zestaw komputerowy własnym transportem, na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6 w terminie nie dłuższym niż do dnia 29 grudnia 2008 roku. c)W cenie zestawu komputerowego zawarte są wszelkie koszty związane z dostawą. d)Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko dostawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58666.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T.D BIURO STYL Tomasz Szczytowski, ul. Bonifacego 83/85/33, Warszawa, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 58666,00
  • Oferta z najniższą ceną: 58666,00 oferta z najwyższą ceną: 95845,82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.