Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Nidzica: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Numer ogłoszenia: 379498 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących , ul. Jagiełły 3, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 625 23 66, faks 0-89 625 23 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsziownidzicy.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów ogólnospożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych wymienionych w 20 zadaniach do Internatu w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Nidzicy znajdującej się przy ul. Wyborskiej 12 w grupach CPV,151, 152,153, 154,155,156,158, 011,012..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.13.10 - Pasztety 15.24.30.00 - Przetwory z ryb 15.23.30.00 - Ryby w solance 15.33.11.36 - Papryki przetworzone 15.43.11.00 - Margaryna 15.53.00.00 - Masło 15.62.00.00 - Skrobia i produkty skrobiowe 15.89.40.00 - Przetworzone produkty spożywcze 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.24.20.00 - 01.24.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, _ prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - (Dz.U.04. Nr 19, poz.177 ze zmianami), oraz spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w wykonawca warunki spełnia. Oświadczenia oraz dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy zostały wymienione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty 1) Poprawnie wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1/1-20 do SIWZ wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do wystąpienia w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. W formularzu ofertowym wykonawca akceptuję warunki umowy na realizację zamówienia, przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) dołączonym do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymane całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. ustawy prawo zamówień publicznych załącznik Nr 3 i 3 a SWIZ 5). Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej pkt 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt 5 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy i pkt 5 lit c nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Oświadczenie wykonawcy, że dostarczone produkty odpowiadają określonym parametrom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsziownidzicy.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących
Ul. Jagiełły 3,
13-100 Nidzica , kadry p.105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących Ul. Jagiełły 3, 13-100 Nidzica , kadry p.105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawa nabiału
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.