Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Sieradz: Dostawa koparkoładowarki dla potrzeb Powiatowego Zarzadu Dróg
Numer ogłoszenia: 379500 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu , Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 827 18 61, faks 43 827 18 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparkoładowarki dla potrzeb Powiatowego Zarzadu Dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej koparko-ładowarki dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Sieradzu 1.fabrycznie nowa 2.Rok produkcji: 2012 3.Wszystkie podzespoły układu napędowego (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta. 4.Pojemność silnika: nie mniejsza niż 4,4 l, 5.Silnik: wysokoprężny turbodoładowany o mocy nienie mniejszej niż 60 kW i nie większej niż 65 kW, 6.Napęd na obie osie (4x4) z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 7.Wyposażona w koła jezdne przednie i tylne, felgi kół przystosowane do opon standardowych, ogólnie dostępnych, 8.Wyposażona w most przedni wahliwy, 9.Wyposażona we wspomagany hydraulicznie układ kierowniczy, 10.Wyposażona w manualną skrzynię biegów, 11.Wyposażona w układ stabilizacji łyżki ładowarki, 12.Posiada regulację wydajności układu hydraulicznego, 13.Układ koparki wyposażony w przesuw boczny wysięgnika koparkowego. 14.Wyposażona w dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu. 15.Wyposażona w elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy, 16.Wyposażona w system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, składający się pomp zębatych połączonych w sekcje ciśnienie w układzie nie mniej niż 250 bar, 17.Wyposażona w stabilizatory tylne, niezależne wysuwane hydraulicznie z regulacją luzu. 18.Wyposażona w wielofunkcyjną łyżkę ładowarki (umożliwia spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozściełanie i wyrównywanie) o pojemności nie mniejszej niż 1m3 z zębami i widłami do palet. 19.Wysokość załadunku nie mniej niż 3200 mm. 20.Wyposażona w ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym hydraulicznym), głębokość kopania nie mniej niż 5800 mm. 21.Wyposażona w sterowanie koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych. 22.Kąt obrotu łyżki koparki nie mniejszy niż 200 stopni, 23.Łyżka ładowarki wyposażona w wyłączaną funkcję - powrót do kopania, 24.Przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych (układ równoległy). 25.Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej z obrotowym fotelem operatora amortyzowanym, zapewniającym automatyczną kompensację ciężaru, wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Kabina wyposażona w drzwi po obu stronach, uchylne okna boczne, wentylację i ogrzewanie oraz izolację dźwiękochłonną. 26.Wyposażona w pakiet podstawowy składający się ze skrzynki narzędziowej, gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, lampę błyskową o barwie pomarańczowej, apteczka, klucz do kół oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 27.Pojazd musi posiadać osłony i elementy nadwozia oraz instrukcję obsługi i katalog części zamiennych 28.Wymagana gwarancja 12 miesięcy, maksymalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia nie dłużej niż 48 godzin w dni robocze, maksymalny termin usunięcia awarii nie dłużej niż 14 dni roboczych. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny na okres gwarancji. W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni pełen serwis części zamiennych. Wykonawca zagwarantuje punkt serwisowy pogwarancyjny, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego - podać dokładny adres 29.Stan formalno-prawny: w pełni udokumentowane legalne pochodzenie; koparko-ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu; oferowana koparko-ładowarka musi być wolne od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich. 30.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 31.Wykonawca dołączy aktualne kolorowe zdjęcie koparko-ładowarki uwzględniające: widok ogólny ze wszystkich stron, zbliżenie elementów roboczych, widok wnętrza kabiny. 32.Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy spełnia wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej polskiej, w szczególności określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 26 lutego 2003r. ( Dz.U. Nr 32 poz. 262 z późn. Zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, 33.Zamawiający wymaga, by wykonawca dostarczył kompletny przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. Obwód Drogowy Powiatowego Zarządu Dróg w Sieradzu, ul. Podzamcze 8 na koszt własny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o doświadczeniu zawodowym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o doświadczeniu zawodowym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowaniu osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarzad Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.