eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPrzebudowa drogi gminnej we wsi Piliki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Bielsk Podlaski: Przebudowa drogi gminnej we wsi Piliki
Numer ogłoszenia: 379536 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336306 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej we wsi Piliki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej we wsi Piliki. Zakres opracowania obejmuje odcinek w/w drogi gminnej od skrzyżowania z drogą krajową nr 19 Białystok - Bielsk Podlaski -Lublin do działek oznaczonych nr 177/3 i 196/9. Przebudowa drogi gminnej polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna gr.5cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20cm. Istniejący stan zagospodarowania terenu. Przebudowywany odcinek w chwili obecnej nie posiada nawierzchni utwardzonej, jedynie nawierzchnię gruntową o nierównomiernej szerokości ok. 4.5m bez wyraźnie ukształtowanych poboczy. Na całej długości projektowanej przebudowy droga przebiega w poziomie istniejącego terenu lub w nasypie. Zieleń w istniejącym pasie drogowym wzdłuż przebudowywanego odcinka występuje w postaci pojedynczych drzew i krzewów. Skład gatunkowy istniejącej zieleni nie jest zróżnicowany. Stan zdrowotny zieleni jest generalnie dobry. Realizacja projektowanej inwestycji nie wymaga usunięcia zieleni rosnącej w pasie drogowym. Zieleń w pasie drogowym zostanie zabezpieczona przed uszkodzeniami w okresie wykonywania robót oraz poddana koniecznym zabiegom pielęgnacyjnym. Droga przecina tereny upraw rolnych w obszarze zabudowy gospodarczej. Podłoże gruntowe. Na podstawie przeprowadzonego rozpoznania podłoża stwierdzono w podłożu drogi przeznaczonej do przebudowy obecność gruntów niespoistych oraz grunty nasypowe. Nasypy budowlane występują na prawie całym badanym odcinku i składają się z mieszaniny gruntów mineralnych - niespoistych. Na głębokości do 0.5m stwierdzono występowanie gruntów nasypowych, natomiast poniżej 0.5m zalegają piaski drobne. Warunki wodne określa się jako dobre. Grunty zakwalifikowano do grupy nośności podłoża G1. Techniczna charakterystyka projektowanej inwestycji. Konstrukcja nawierzchni w ramach przebudowy: Nawierzchnia - (w-wa ścieralna) beton asfaltowy gr. 5 cm dla KR1 Podbudowa - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr.20 cm Pobocza. Pobocza drogi zaprojektowano z gruntu naturalnego uzyskanego z wykopów zagęszczonego mechanicznie z odpowiednim nadaniem spadów poprzecznych. Infrastruktura techniczna. W pasie drogowym przebudowywanej drogi i na terenie przyległym występują urządzenia infrastruktury technicznej - wodociąg oraz kabel telekomunikacyjny. W trakcie wykonywania robót nie planuje się przebudowy żadnych urządzeń towarzyszących. Przebudowa drogi nie spowoduje konieczności przebudowy urządzeń towarzyszących będących w pasie drogowym. Jedynie zachodzi konieczność regulacji zasuw wodociągowych. Roboty drogowe w rejonie występowania urządzeń infrastruktury technicznej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. Sposób wytyczenia projektowanych rozwiązań. Wytyczenie obiektu powinno zostać wykonane przez uprawnionych geodetów. Rozwiązanie wysokościowe. Rozwiązania wysokościowe projektowanej przebudowy drogi zostały przedstawione na przekroju podłużnym poprzez podanie projektowanych rzędnych wysokościowych w charakterystycznych punktach oraz pokazanie projektowanych spadków podłużnych. Istniejąca droga posiada nienormatywne, bardzo małe spadki podłużne. Przy projektowaniu niwelety drogi powiatowej zwrócono szczególną uwagę na należyte odwodnienie korpusu drogowego stosując odpowiednie spadki podłużne od 0.3% do 0.6%. Ponieważ droga przebiega przez teren zabudowany przy projektowaniu niwelety drogi brano pod uwagę zjazdy indywidualne na posesje. Odwodnienie. Na całym odcinku projektowanej trasy przewiduje się odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych oraz poprzecznych jezdni i poboczy. Przekroje normalne. Od km 0+014.90 do km 0+300 ze względu na istniejące ukształtowanie terenu i sposób odprowadzenia wód opadowych zastosowano jednostronne pochylenie 2 %. Natomiast od km 0+325 do końca projektowanej trasy założono spadek poprzeczny jezdni jako daszkowy o pochyleniu 2%. Ze względu na wąski pas drogowy jezdnia posiada szerokość 3.5m. Cała trasa jest odcinkiem prostym bez łuków kołowych. Konstrukcja nawierzchni. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA 0/12,8 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 20cm, Roboty ziemne. Roboty związane są z wykonaniem wykopów oraz nasypów pod projektowaną konstrukcję nawierzchni i poboczy. Nadmiar gruntu uzyskanego z wykopów zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez Inwestora. Gospodarka odpadami. Gospodarka odpadami powstającymi w czasie budowy przedsięwzięcia powinna odbywać się zgodnie z przepisami w zakresie gospodarowania odpadami, a w szczególności z przepisami Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628). W szczególności należy przestrzegać zasady zapobiegania powstawaniu odpadów lub minimalizacji ich ilości, a także wykorzystywania lub unieszkodliwiania tych odpadów w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska. Wszystkie odpady powstające w czasie budowy powinny być ewidencjonowane przez wytwarzającego i odbiorcę. Odpady zaliczone do odpadów niebezpiecznych, powinny być wybierane i usuwane przez specjalistyczną firmę, posiadającą zezwolenie na wykonywanie tych prac. Następnie odpady te należy kierować do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odpady komunalne powinny być wywożone na składowisko komunalne. Powstające w trakcie budowy odpady niebezpieczne powinny być składowane w kontenerach i wywożone przez firmę posiadającą zezwolenie na usuwanie odpadów niebezpiecznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 181158.10 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 181158.10
  • Oferta z najniższą ceną: 181158.10 oferta z najwyższą ceną: 182867.41
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.