Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Łódź: Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego i Kryzysowego
Numer ogłoszenia: 379542 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 632 28 43, faks (042) 6324190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl, www.bip.melioracja.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego i Kryzysowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia dot. utrzymania i wyposażenia Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego i Kryzysowego: Część (zadanie) 1: Dostawa plandek okryciowych; Część (zadanie) 2: Dostawa lin odciągowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.22.00 - Pokrycia 39.56.34.00 - Tkaniny włókiennicze impregnowane, powlekane lub pokrywane 39.54.11.10 - Lina .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz), a w przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów - dodatkowo pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2b do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do siwz, 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do siwz, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy na każdej zapisanej stronie. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie), 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2a, 3, 4a, 4b, 5 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b do siwz każdy z wykonawców (uczestnik konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje oddzielnie. Uwaga: wspólnicy spółki cywilnej nie mają obowiązku ustanawiania pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż każda czynność prawna zostanie dokonana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W takim przypadku wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b - w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl, www.bip.melioracja.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, 91-423 Łódź, ul. Solna 14
tel./fax.(42) 632 41 90, tel.(42) 630 31 04, 630 31 05, 632 28 43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, 91-423 Łódź, ul. Solna 14, pokój nr 405 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa plandek okryciowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa plandek okryciowych: - o rozmiarze 10 x 15 m w ilości maksymalnej 50 szt., - o rozmiarze 10 x 20 m w ilośći maksymalnej 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.22.00-6, 39.56.34.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa lin odciągowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lin odciągowych w ilości maksymalnej 400 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łowiczu - II etap
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Dostawa urządzeń do biopsji mammotomicznej w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- "Przygotowanie zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczo - promocyjnego Łodzi Akademickiej"
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- Dostawa środków czystości do obiektów administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.