To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Kraków: Dostawa elementów umundurowania III
Numer ogłoszenia: 379588 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349904 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4137703, 4133734, faks 012 4138829.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania. Dostawą objęte są: Część 1 - mundur polowy typu moro - 278 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00 - Mundury bojowe - spodnie typu moro - 183 szt.. Część 2 - kamizelka taktyczna + pas - 50 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.21.00-0 Część 3 - trzewiki specjalne całoroczne - 144 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97093.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: mundur polowy typu moro + spodnie typu moro
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZABELA ŻURAW Zakład Usługowo Produkcyjny ROMA
jakie przetargi wygrała firma
IZABELA ŻURAW Zakład Usługowo Produkcyjny ROMA
- Zakład Usługowo - Produkcyjny ROMA - Izabela Żuraw, ul.Wejchertów 20, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 69253.00
- Oferta z najniższą ceną: 69253.00 oferta z najwyższą ceną: 69253.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: kamizelka taktyczna + pas główny
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWO HEST PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWO-PRODUKCYJNE JACEK KURCZYCH
jakie przetargi wygrała firma
IWO HEST PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWO-PRODUKCYJNE JACEK KURCZYCH
- Przedsiębiorstwo Wdrożeniowo - Produkcyjne IWO-HEST - Jacek Kurczych, ul. Daszyńskiego 205, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12000.00
- Oferta z najniższą ceną: 12000.00 oferta z najwyższą ceną: 12000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: trzewiki specjalne całoroczne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
- Spółdzielnia Pracy Wyrobów Skórzanych im. J. Kilińskiego, ul. Hutnicza 47, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15840.00
- Oferta z najniższą ceną: 15840.00 oferta z najwyższą ceną: 18576.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.