eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2009/2010 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Koło: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2009/2010 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE
Numer ogłoszenia: 379596 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2009/2010 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymanie ulic gminnych oraz chodników i alejek parkowych zlokalizowanych na terenie miasta Koła w sezonie 2009/2010 w ramach następujących oddzielnych zadań: 1) Zadanie 1 - Ulice gminne Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic gminnych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1, tj. Załącznik Nr 1 stanowiący wykaz ulic wg kolejności zimowego utrzymania dróg w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym zgodnie z Załącznikiem Nr 2 określającym zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na ulicach miasta Koła. 2) Zadanie 2 - Chodniki i aleje parkowe Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i alejek parkowych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2, tj. wg Załącznika Nr 3 stanowiącego wykaz chodników i alejek parkowych zgodnie z kolejnością zimowego ich utrzymania w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 określającą zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na chodnikach miasta Koła. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: 1) CPV- 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania, 2) CPV- 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, a w szczególności powinien zapoznać się z terenami opisanymi w przedmiocie zamówienia. 4. Wykaz szacunkowych ilości i rodzaju usług wraz z cenami jednostkowymi dla poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia zawarty jest w drukach FORMULARZ CENOWY. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki : 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe zdobyte poprzez wykonanie lub aktualne wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania) minimum trzech usług zakresem rzeczowym i wartością porównywalnej (tzn. o łącznej wartości minimum 90.000,00 zł brutto), z przedmiotem zamówienia - w tym przypadku chodzi o wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, placów itp.; Warunek doświadczenia wymagany w przypadku ubiegania się o realizacje Zadania 1, 3) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w ust. 2 pkt 1, będzie uwzględniane doświadczenie firm, które formalnie działają krócej, lub których ciągłość wykonawcza wynika z przekształceń własnościowych, 4) dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla zadań: a) dla Zadania 1- ciągnikiem z piaskarką ciągnikową i pługiem ciągnikowym, dwoma nośnikami samochodowymi do piaskarki i pługa, dwoma piaskarkami samochodowymi, dwoma pługami lekkimi samochodowymi, b) dla Zadania 2- ciągnikiem z piaskarką ciągnikową i pługiem ciągnikowym. 5) usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego wykonają siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 2. Na potwierdzenie warunków wymienionych w ust. 1 każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu lub aktualnym wykonywaniu zimowym utrzymaniu ulic placów itp. o łącznej wartości minimum 90.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od ogłoszenia przetargu - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy - według uznania Wykonawcy), 3) wykaz wymaganych narzędzi i urządzeń (w tym przypadku - sprzętu technicznego) pozostającego w dyspozycji, lub którym Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji przedmiotu zamówienia- na Załączniku Nr 3, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust 3 Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na Załączniku Nr 4. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk o nazwie OFERTA, 2) wypełniony druk o nazwie FORMULARZ CENOWY dla poszczególnych zdań składających się na przedmiot zamówienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 5) wykaz co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu lub aktualnym wykonywaniu zimowym utrzymaniu ulic placów itp. o łącznej wartości minimum 90.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od ogłoszenia przetargu - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy - według uznania Wykonawcy), 6) wykaz wymaganych narzędzi i urządzeń (w tym przypadku - sprzętu technicznego) pozostającego w dyspozycji, lub którym Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji przedmiotu zamówienia- na Załączniku Nr 3, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust 3 Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na Załączniku Nr 4. 8) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 9) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych,ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, Sekretariat Burmistrza Miasta, pok. nr 9 ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ULICE GMINNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic gminnych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1, tj. Załącznik Nr 1 stanowiący wykaz ulic wg kolejności zimowego utrzymania dróg w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym zgodnie z Załącznikiem Nr 2 określającym zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na ulicach miasta Koła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CHODNIKI I ALEJE PARKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i alejek parkowych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2, tj. wg Załącznika Nr 3 stanowiącego wykaz chodników i alejek parkowych zgodnie z kolejnością zimowego ich utrzymania w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 określającą zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na chodnikach miasta Koła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.