Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Kraków: Konserwacja dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 oraz w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 379622 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 oraz w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych (1 raz w miesiącu), napraw i bieżącej konserwacji, oraz pomiarów elektrycznych: oporności izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (1 raz w roku), gwarantujących utrzymanie w ruchu, a szczególnie niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania sześciu dźwigów (trzech przy ul. Nad Drwiną 10 i trzech przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie) oraz obsługa systemu zdalnego monitoringu i diagnostyki przez 24 godziny na dobę dźwigów zlokalizowanych w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 zgodnie z normą PN/EN 81-28 i konserwacja sprzętu niezbędnego do funkcjonowania tego systemu, łącznie z ewentualnymi niezbędnymi aktualizacjami oprogramowania i konserwacją urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu. Usługa winna być wykonywana zgodnie z zakresami przeglądów konserwacyjnych, instrukcją konserwacji producentów dźwigów, normą PN/EN 81-28, Ustawą z dnia 21.12.2000r o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000, nr 122, poz. 1321 ze zmianami), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003, nr 193, poz. 1890). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia, wykaz i rodzaj dźwigów, ich rozmieszczenie, terminy najbliższych badań okresowych przez UDT określają odpowiednio załączniki nr 1a i 1b do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1) w części 1 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2) w części 2- 700,00 (słownie: siedemset złotych ).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem doświadczenia w zakresie wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. Wykonawca zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - realizuje, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) w części 1 - co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na konserwacji dźwigów i obsłudze systemu zdalnego monitoringu i diagnostyki przez 24 godziny na dobę zgodnie z normą PN/EN 81-28 o wartości rocznej minimum 30.000 zł (słownie; trzydzieści tysięcy złotych) brutto. 2) w części 2 - co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na konserwacji dźwigów o wartości rocznej minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować (lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia): a) osobą posiadającą ważne zaświadczenie kwalifikacyjne do napraw dźwigów osobowo- towarowych, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, b) osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) z czego co najmniej jedna z osób musi posiadać ww. świadectwo na stanowisku dozoru, natomiast druga - na stanowisku eksploatacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni dołączyć do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 1) część 1 - 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), 2) część 2 - 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na obie części warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: a) ograniczenie zakresu usług, wynikające ze zmian organizacyjnych bądź technologicznych Zamawiającego (np. wycofanie z eksploatacji dźwigu) - w takiej sytuacji Strony przystąpią do negocjacji i ustalą zasady zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy, wysokości wynagrodzenia oraz terminu realizacji umowy, b) zmiana danych podmiotowych dotyczących Stron, lokalizacji siedziby itp.; w takiej sytuacji wprowadzone zostaną w umowie zmienione dane, na co wymagane jest zawarcie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Kraków (31-542) ul. Kordylewskiego 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kraków (31-542) ul. Kordylewskiego 11, Sekretariat Biura Zarządu, p. IV.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd i konserwacja trzech dźwigów zlokalizowanych przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gwarantujących utrzymanie w ruchu, a szczególnie niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania trzech dźwigów szczegółowo opisanych w załączonej tabeli, zlokalizowanych przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie. Zakres świadczonych usług obejmuje: - wykonywanie przeglądów i konserwacji dźwigów - 1 raz w miesiącu - wykonywanie drobnych napraw w miarę potrzeb, - wykonanie pomiarów elektrycznych: izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 1 raz w roku, - usuwanie awarii dźwigów - obsługę systemu zdalnego monitoringu i diagnostyki przez 24 godziny na dobę dźwigów zgodnie z normą EN 81-28 oraz konserwację sprzętu niezbędnego do funkcjonowania tego systemu, łącznie z ewentualnymi niezbędnymi aktualizacjami oprogramowania i konserwacją urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd i konserwacja trzech dźwigów zlokalizowanych przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gwarantujących utrzymanie w ruchu, a szczególnie niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania trzech dźwigów szczegółowo opisanych w załączonej w punkcie 2 tabeli, zlokalizowanych przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie. Zakres świadczonych usług obejmuje: - wykonywanie przeglądów i konserwacji dźwigów - 1 raz w miesiącu - wykonywanie drobnych napraw w miarę potrzeb, - wykonanie pomiarów elektrycznych: izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 1 raz w roku, - usuwanie awarii dźwigów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Cementy ogniotrwałe w ilości 173 ton
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- II LO w Krakowie - modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych dla zabezpieczenia Oddziałów oraz wyrobów specjalistycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia Centrum ochrony bioróżnorodności pn. Zielony Ogród w ramach projektu KOBIERZYN, NATURALNIE!
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia serwera plików wyposażonego w wyszczególnione podzespoły wraz ze switchem na potrzeby Instytutu Nauk o Środowisku UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urządzeń Transportu Bliskiego w 2025 r.
- Dostawa i montaż dźwigu w DS Riviera w Warszawie przy ul. Waryńskiego 12 wraz z robotami towarzyszącymi: budowlanymi, instalacyjnymi i remontowymi oraz wykonanie usługi serwisowo-konserwacyjnej
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.