eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKonserwacja dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 oraz w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Kraków: Konserwacja dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 oraz w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 379622 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dźwigów w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 oraz w budynkach przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych (1 raz w miesiącu), napraw i bieżącej konserwacji, oraz pomiarów elektrycznych: oporności izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (1 raz w roku), gwarantujących utrzymanie w ruchu, a szczególnie niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania sześciu dźwigów (trzech przy ul. Nad Drwiną 10 i trzech przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie) oraz obsługa systemu zdalnego monitoringu i diagnostyki przez 24 godziny na dobę dźwigów zlokalizowanych w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 zgodnie z normą PN/EN 81-28 i konserwacja sprzętu niezbędnego do funkcjonowania tego systemu, łącznie z ewentualnymi niezbędnymi aktualizacjami oprogramowania i konserwacją urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu. Usługa winna być wykonywana zgodnie z zakresami przeglądów konserwacyjnych, instrukcją konserwacji producentów dźwigów, normą PN/EN 81-28, Ustawą z dnia 21.12.2000r o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000, nr 122, poz. 1321 ze zmianami), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003, nr 193, poz. 1890). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia, wykaz i rodzaj dźwigów, ich rozmieszczenie, terminy najbliższych badań okresowych przez UDT określają odpowiednio załączniki nr 1a i 1b do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1) w części 1 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2) w części 2- 700,00 (słownie: siedemset złotych ).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem doświadczenia w zakresie wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. Wykonawca zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - realizuje, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) w części 1 - co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na konserwacji dźwigów i obsłudze systemu zdalnego monitoringu i diagnostyki przez 24 godziny na dobę zgodnie z normą PN/EN 81-28 o wartości rocznej minimum 30.000 zł (słownie; trzydzieści tysięcy złotych) brutto. 2) w części 2 - co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na konserwacji dźwigów o wartości rocznej minimum 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować (lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia): a) osobą posiadającą ważne zaświadczenie kwalifikacyjne do napraw dźwigów osobowo- towarowych, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, b) osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) z czego co najmniej jedna z osób musi posiadać ww. świadectwo na stanowisku dozoru, natomiast druga - na stanowisku eksploatacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni dołączyć do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 1) część 1 - 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), 2) część 2 - 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na obie części warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: a) ograniczenie zakresu usług, wynikające ze zmian organizacyjnych bądź technologicznych Zamawiającego (np. wycofanie z eksploatacji dźwigu) - w takiej sytuacji Strony przystąpią do negocjacji i ustalą zasady zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy, wysokości wynagrodzenia oraz terminu realizacji umowy, b) zmiana danych podmiotowych dotyczących Stron, lokalizacji siedziby itp.; w takiej sytuacji wprowadzone zostaną w umowie zmienione dane, na co wymagane jest zawarcie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kraków (31-542) ul. Kordylewskiego 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kraków (31-542) ul. Kordylewskiego 11, Sekretariat Biura Zarządu, p. IV.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd i konserwacja trzech dźwigów zlokalizowanych przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gwarantujących utrzymanie w ruchu, a szczególnie niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania trzech dźwigów szczegółowo opisanych w załączonej tabeli, zlokalizowanych przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie. Zakres świadczonych usług obejmuje: - wykonywanie przeglądów i konserwacji dźwigów - 1 raz w miesiącu - wykonywanie drobnych napraw w miarę potrzeb, - wykonanie pomiarów elektrycznych: izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 1 raz w roku, - usuwanie awarii dźwigów - obsługę systemu zdalnego monitoringu i diagnostyki przez 24 godziny na dobę dźwigów zgodnie z normą EN 81-28 oraz konserwację sprzętu niezbędnego do funkcjonowania tego systemu, łącznie z ewentualnymi niezbędnymi aktualizacjami oprogramowania i konserwacją urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd i konserwacja trzech dźwigów zlokalizowanych przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gwarantujących utrzymanie w ruchu, a szczególnie niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania trzech dźwigów szczegółowo opisanych w załączonej w punkcie 2 tabeli, zlokalizowanych przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie. Zakres świadczonych usług obejmuje: - wykonywanie przeglądów i konserwacji dźwigów - 1 raz w miesiącu - wykonywanie drobnych napraw w miarę potrzeb, - wykonanie pomiarów elektrycznych: izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 1 raz w roku, - usuwanie awarii dźwigów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.