eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Medycyny Przemysłowej w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Olsztyn: Dostawa i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Medycyny Przemysłowej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 379670 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Medycyny Przemysłowej , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5336636, faks 089 5336636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmp.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Medycyny Przemysłowej w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia został określony w zestawieniu asortymentowo-ilościowym zawartym w formularzu ofertowym - załączniku nr 1A oraz 1B do siwz. Ze względu na zróżnicowany asortyment i przeznaczenie przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część A - - Meble i inne elementy wyposażenia - Gabinet laryngologiczny oraz gabinet zabiegowy; Część B - Meble i inne elementy wyposażenia - Gabinet dyrektora, gabinet zastępcy dyrektora, sekretariat oraz sala konferencyjna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających - art.67 ust.1 p.7 Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKAZ DOSTAW zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,- zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Atesty i certyfikaty oraz próbki wyposażenia: 1. Część A 1) próbki, tj. kontener stacjonarny oznaczony w załączniku nr 1A do specyfikacji symbolem KOS-01, biurko oznaczone symbolem BK-01, krzesło oznaczone symbolem KS-01,wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1A, nr 3A i nr 4A do specyfikacji, dostarczone do siedziby zamawiającego wraz z ofertą, 2) wzorniki pokryć tapicerskich zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1A i nr 3A do specyfikacji, umożliwiające wybór kolorystyki oraz weryfikację zgodności tkanin z opisem dla krzeseł i foteli dostarczone do siedziby zamawiającego wraz z ofertą:a) tapicerka dla krzeseł i foteli FO-01, FO-02, KS-01, 3) następujące ważne atesty i świadectwa: a) atest higieniczny na dostarczane meble typu A obejmujący gotowe wyroby, zezwalający na zastosowanie w pomieszczeniach biurowych lub użyteczności publicznej, udokumentowany badaniem uprawnionego do tego podmiotu, b) atest wytrzymałościowy płyty meblowej zastosowanej w meblach pracowniczych typu A z powłoką zwiększającą wytrzymałość na ścieranie odpowiadającej co najmniej klasie 4 wg PN-EN 14323:2005 oraz PN-EN 438-2:2007, udokumentowany badaniem uprawnionego do tego podmiotu, c) certyfikat potwierdzający wytrzymałość zastosowanego systemu szuflad w oferowanych meblach biurowych typu A na minimum 80.000 cykli zgodnie z normą PN-EN lub LGA, wydany przez upoważniony do tego podmiot, d) atesty wytrzymałościowe na oferowane krzesła oznaczone w załączniku nr 1 do specyfikacji jako FO-01, FO-02, KS-01 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN lub LGA, e) atest trudnopalności tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach i fotelach typu FO-01, FO-02, KS-01- test papieros i zapałka, zgodnie z normami PN-EN lub LGA, wydany przez upoważniony do tego podmiot, f) atest wytrzymałościowy tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach i fotelach typu FO-01, FO-02, KS-01 na ścieranie - min. 50.000 cykli zgodnie z normami PN-EN lub LGA, wydany przez upoważniony do tego podmiot, Załączone atesty muszą zostać oznaczone literami od a) do f) zgodnie z powyższym opisem. 2. Część B 1) próbki, tj. stół oznaczony symbolem SK-01, fotel oznaczony symbolem KK-01, wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1, nr 3 i nr 4 do specyfikacji, dostarczone do siedziby zamawiającego, 2) wzorniki pokryć tapicerskich zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1 i nr 3 do specyfikacji,umożliwiające wybór kolorystyki oraz weryfikację zgodności tkanin z opisem dla krzeseł i foteli dostarczone do siedziby zamawiającego: a) tapicerka dla krzeseł i foteli FO-03, FOG-01, FOG-02, FG-01, KSG-01, SOG-01, SOF-01 b) tapicerka dla krzeseł i foteli FOS-01, KK-01 3) następujące ważne atesty i świadectwa: a) atest higieniczny na dostarczane meble typu A, typu B oraz typu R obejmujący gotowe wyroby, zezwalający na b) zastosowanie w pomieszczeniach biurowych lub użyteczności publicznej, udokumentowany badaniem uprawnionego do tego podmiotu, c) atest wytrzymałościowy płyty meblowej zastosowanej w meblach pracowniczych typu A, typu B oraz typu R z powłoką zwiększającą wytrzymałość na ścieranie odpowiadającej co najmniej klasie 4 wg PN-EN 14323:2005 oraz PN-EN 438-2:2007, udokumentowany badaniem uprawnionego do tego podmiotu, d) certyfikat potwierdzający wytrzymałość zastosowanego systemu szuflad w oferowanych meblach biurowych typu B, G, R, H na minimum 80.000 cykli zgodnie z normą PN-EN lub LGA, wydany przez upoważniony do tego podmiot, e) atesty wytrzymałościowe na oferowane krzesła oznaczone w załączniku nr 1 do specyfikacji jako FO-03, FOS-01,FOG-01, FOG-02, KSN-01, KK-01 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN lub LGA, f) atest trudnopalności tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach i fotelach typu FOS-01, KK-01- test papieros i zapałka, zgodnie z normami PN-EN lub LGA, wydany przez upoważniony do tego podmiot, g) atest wytrzymałościowy tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach i fotelach typu FOS-01, KK-01 na ścieranie - min. 200.000 cykli zgodnie z normami PN-EN lub LGA, wydany przez upoważniony do tego podmiot, Załączone atesty muszą zostać oznaczone literami od a) do f) zgodnie z powyższym opisem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zostanie zawarta na podstawie oferty złożonej przez wykonawcę z zachowaniem przepisów Działu IV (art. od 139 do 151) UPZP, przy czym do zmiany umowy może dojść jedynie w rezultacie złożenia zgodnych oświadczeń przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmp.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Medycyny Przemysłowej w Olsztynie, al. M.J.Piłsudskiego 71A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki zespół Medycyny Przemysłowej w Olsztynie, al. M.J.Piłsudskiego 71A - Sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.