Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Brzeziny: PRZEBUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ ZE SCHODAMI WEJŚCIOWYMI I WYKONANIE NOWEJ NAWIERZCHNI DZIEDZIŃCA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W BRZEZINACH.
Numer ogłoszenia: 379678 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego , ul. Henryka Sienkiewicza 17, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 46 874 23 72, faks 46 874 23 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ ZE SCHODAMI WEJŚCIOWYMI I WYKONANIE NOWEJ NAWIERZCHNI DZIEDZIŃCA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W BRZEZINACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ ZE SCHODAMI WEJŚCIOWYMI I WYKONANIE NOWEJ NAWIERZCHNI DZIEDZIŃCA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W BRZEZINACH., polegająca na przebudowie pochylni zewnętrznej wraz ze schodami wejściowymi do szkoły celem przystosowania ich do obowiązujących przepisów oraz wykonanie nowej nawierzchni na dziedzińcu szkoły, zgodnie z projektem budowy, przedmiarem robót, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru. Zakres prac:1/obustronne obudowanie pochylni ściankami szer. 15 cm z betonu posadowionymi na głębokości 110 cm , skucie istniejącej nawierzchni, wykonanie nowych balustrad , schody wejściowe- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie nowych stopni na schodach, zamontowanie nowych balustrad, -rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych i betonu, rozebranie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie nowej nawierzchni na dziedzińcu z kostki brukowej, ustawienie nowych krawężników na ławie betonowej i obrzeży..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. :1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których zakres prac jest porównywalny do prac opisanych w rozdziale III pkt 1 SIWZ) -na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu robót, termin wykonania robót, wartość wykonania robót oraz, że zostały wykonane z należytą starannością) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (posiadają uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - branża drogowa wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następujących dokumentów :1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuj potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów:1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (wykonanie we wskazanym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, których zakres prac jest porównywalny do prac opisanych w rozdziale III pkt 1 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2) Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu robót, termin wykonania robót, wartość wykonania robót oraz informację, że zostały wykonane z należytą starannością ,2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ);3) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego- branża drogowa...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2brzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 17, 95-060 Brzeziny, sekretariat szkoły..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 17, 95-060 Brzeziny, sekretariat szkoły..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu "Postaw na zawodowców"
- Budowa spinki wodociągowej łączącej SUW Gałkówek Kolonia z SUW Paprotnia
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.