eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePUBLIKACJA REKLAMY PRASOWEJ W KWARTALNIKU I ZAMIESZCZENIE INTERNETOWEGO BANERU REKLAMOWEGO W BRANŻOWYM OGÓLNOPOLSKIM PORTALU KWARTALNIKA POŚWIĘCONYCH TEMATYCE WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO I UŻYTKOWANEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Kielce: PUBLIKACJA REKLAMY PRASOWEJ W KWARTALNIKU I ZAMIESZCZENIE INTERNETOWEGO BANERU REKLAMOWEGO W BRANŻOWYM OGÓLNOPOLSKIM PORTALU KWARTALNIKA POŚWIĘCONYCH TEMATYCE WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO I UŻYTKOWANEGO
Numer ogłoszenia: 379706 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny , ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 278 72 00, faks 41 278 72 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PUBLIKACJA REKLAMY PRASOWEJ W KWARTALNIKU I ZAMIESZCZENIE INTERNETOWEGO BANERU REKLAMOWEGO W BRANŻOWYM OGÓLNOPOLSKIM PORTALU KWARTALNIKA POŚWIĘCONYCH TEMATYCE WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO I UŻYTKOWANEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest publikacja reklamy prasowej w kwartalniku i zamieszczenie internetowego baneru reklamowego w branżowym ogólnopolskim portalu kwartalnika poświęconych tematyce wzornictwa przemysłowego i użytkowanego. W/w przedmiot zamówienia zamawiany jest w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu: Design - nowy wymiar komercjalizacji wiedzy (II edycja) współfinansowanego z Programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju pn. Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej. CZĘŚĆ I: Publikacja reklamy prasowej w kwartalniku poświęconym tematyce szeroko rozumianego wzornictwa przemysłowego i użytkowego np. w kwartalnika 2+3D lub kwartalniku równoważnym (za równoważny uznaje się kwartalnik poświęcony tematyce szeroko rozumianego wzornictwa przemysłowego i użytkowego, którego minimalny miesięczny nakład nie jest mniejszy niż 8tys. egzemplarzy). Szczegółowy zakres prac obejmuje: - dostosowanie przekazanego przez Zamawiającego projektu graficznego banera do wymogów kwartalnika, w tym dobór czcionek, skład, korektę, - publikację reklamy w kwartalniku. HARMONOGRAM REALIZACJI: - 1 publikacja reklamy w wersji wielobarwnej, o powierzchni nie mniejszej niż 195x142mm. Publikacja w kwartalniku w okresie IV kw. 2012r. - 2 publikacje reklamy w wersji wielobarwnej, o powierzchni nie mniejszej niż 92x126mm. Publikacja w kwartalniku w okresie I kw. 2013r. (jedna reklama) i II kw. 2013r. (druga reklama). Każdorazowo przed publikacją Wykonawca wskaże, a Zamawiający zatwierdzi stronę na której publikowana będzie reklama. Zamawiający zastrzega sobie wyłączny wpływ na treść zamieszczanych informacji. Poprzez dostosowanie projektu graficznego Zamawiający rozumie dopasowanie tzw. layoutu reklamy do wymiarów/parametrów kwartalnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Umowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Po publikacji każdej reklamy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu jednego egzemplarza każdego kwartalnika, w którym ukazało się ogłoszenie Zamawiającego. CZĘŚĆ II: Zamieszczenie animowanych elementów, w formie internetowych banerów reklamowych zamieszczanych na stronie głównej ogólnopolskiego portalu kwartalnika poświęconego tematyce szeroko rozumianego wzornictwa przemysłowego i użytkowego np. na portalu kwartalnika 2+3D lub portalu równoważnego (za równoważny uznaje się portal poświęcony tematyce szeroko rozumianego wzornictwa przemysłowego i użytkowego, którego minimalna miesięczna liczba unikalnych użytkowników w I kw. 2012r. nie była mniejsza niż 10tys. osób). Szczegółowy zakres prac obejmuje: - dostosowanie przekazanego przez Zamawiającego projektu graficznego banera do wymogów portalu internetowego, w tym dobór czcionek, skład, korektę, - zamieszczenie banerów na portalu. HARMONOGRAM REALIZACJI: - 2 emisje rotacyjnego baneru reklamowego w wersji wielobarwnej, wykonanego w technologii flash, o powierzchni nie mniejszej niż 728x60pixeli. Każdorazowo reklama zamieszczona zostanie na okres wynoszący 1 miesiąc, w następujących okresach: XI-XII 2012 (pierwsza emisja), V-VI 2013 (druga emisja). - 5 emisji baneru reklamowego w wersji wielobarwnej, wykonanego w technologii flash, o powierzchni nie mniejszej niż 250x250pixeli. Każdorazowo reklama zamieszczona zostanie na okres wynoszący 1 miesiąc, w następujących okresach: XI-XII 2012 (pierwsza emisja), I-VI 2013 (cztery emisje). UWAGA! UWAGA! ZAMAWIAJĄCY STOSUJE PRAWO OPCJI ZGODNIE Z KTÓRYM NALEŻY WYCENIĆ 5SZT. BANERÓW (o powierzchni nie mniejszej niż 250x250pixeli), A ZAMAWIAJĄCY GWARANTUJE 3 EMISJE POWYŻSZEGO BANERU REKLAMOWEGO. Baner oprócz tekstu, zawierać powinien nie mniej niż 2 odnośniki hipertekstowe podlinkowujące stron www (wskazanych przez Zamawiającego), opatrzony będzie elementami graficznymi (w formacie jpg lub gif (do 50 kB)) w tym m.in.: logotypy oraz zapisami słownymi wskazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże, a Wykonawca zatwierdzi ostateczny termin ukazywania się baneru reklamowego w ramach wyżej wskazanego terminu. Zamawiający zastrzega sobie wyłączny wpływ na treść zamieszczanych informacji. Poprzez dostosowanie projektu graficznego Zamawiający rozumie dopasowanie tzw. layoutu banera do wymiarów/parametrów portalu. W celu potwierdzenia prawidłowo zrealizowanej reklamy Wykonawca w pierwszym dniu zamieszczenia reklamy prześle emailowo do Zamawiającego link potwierdzający ukazanie się banera reklamowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Umowa stanowiąca załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości przedmiotowego zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.technopark.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KIELECKI PARK TECHNOLOGICZNY, UL. OLSZEWSKIEGO 6, 25-663 KIELCE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:00, miejsce: KIELECKI PARK TECHNOLOGICZNY, UL. OLSZEWSKIEGO 6, 25-663 KIELCE, sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia zamawiany jest w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu: Design - nowy wymiar komercjalizacji wiedzy (II edycja) współfinansowanego z Programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju pn. Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.