Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Śrem: Dostawy mięsa i przetworów mięsnych z grupy 151 CPV.
Numer ogłoszenia: 379774 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Śremie , ul. Wawrzyniaka 6, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2830703, faks 061 2830719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa Wymiaru Sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i przetworów mięsnych z grupy 151 CPV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy - szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie. Część 1 L.p.Przedmiot zamówienia Część 1;Grupa asortymentowa;Szacunkowe potrzeby ilość w kg; 1.Boczek świeży;cała bez kości, skóry;360 kg. 2.Kurczak;całe tusze;450 kg. 3.Karkówka b / k;cała bez kości;20 kg. 4.Kości rosołowe;różne;1300 kg. 5.Łopatka b / k;cała bez kości, skóry i tłuszczu;20 kg. 6.Mięso mielone;wieprzowo-wołowe;450 kg. 7.Mięso WP >A>II;mięso wieprzowe bez żył;450 kg. 8.Nerki;wieprzowa;400 kg. 9.Ozory;wieprzowa;360 kg. 10.Schab b / k;cała bez kości, skóry i tłuszczu;20 kg. 11.Serca;wieprzowa;360 kg. 12.Słonina;bez skóry;180 kg. 13.Wątroba wieprzowa;bez plam;400 kg. 14.Wołowina gulaszowa;mięso bez łoju;65 kg. 15.Żeberka paski;paski;360 kg. 16.Żołądki wieprzowe;czyste;360 kg. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 opis przedmiotu zamówienia szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie. Część 2 L.p.Przedmiot zamówienia Część 2;Grupa asortymentowa;Szacunkowe potrzeby ilość w kg. 1.Kaszanka;w bloku, w jelicie;1100 kg. 2.Kiełbasa biała parzona;dł. od 10 do 20 cm;100 kg. 3.Kiełbasa drobiowa;dł. od 15 do 40 cm;650 kg. 4.Kiełbasa grillowa;dł. od 25 do 40 cm;630 kg. 5.Kiełbasa jarmarczna;dł. od 25 do 40 cm;400 kg. 6.Kiełbasa mielonka;w bloku;1150 kg. 7.Kiełbasa mortadela;w bloku;1500 kg. 8.Kiełbasa śląska;dł. od 10 do 20 cm;300 kg. 9.Kiełbasa zwyczajna;dł. od 25 do 40 cm;950 kg. 10.Konserwa mięsna (mielonka, turystyczna, kanapkowa, Familijna itp..);drobiowy, wieprzowy, wołowy, o gramaturze od 100 do 500 g.;250 kg. 11.Kiełbasa parówka gruba;dł. od 10 do 20 cm;1160 kg. 12.Kiełbasa parówka cienka;dł. od 10 do 20 cm;1360 kg. 13.Salceson różny;biały, czarny;150 kg. 14.Wątrobianka;750 kg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w p pkt. 1.1 do 1.4, 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.5 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.6 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Śremie
ul. Wawrzyniaka 6
63-100 Śrem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Śremie ul. Wawrzyniaka 6 63-100 Śrem.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 02.01.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostaw mięsa z grupy 151 CPV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy - szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie. Część 1 L.p.Przedmiot zamówienia Część 1;Grupa asortymentowa;Szacunkowe potrzeby ilość w kg; 1.Boczek świeży;cała bez kości, skóry;360 kg. 2.Kurczak;całe tusze;450 kg. 3.Karkówka b / k;cała bez kości;20 kg. 4.Kości rosołowe;różne;1300 kg. 5.Łopatka b / k;cała bez kości, skóry i tłuszczu;20 kg. 6.Mięso mielone;wieprzowo-wołowe;450 kg. 7.Mięso WP >A>II;mięso wieprzowe bez żył;450 kg. 8.Nerki;wieprzowa;400 kg. 9.Ozory;wieprzowa;360 kg. 10.Schab b / k;cała bez kości, skóry i tłuszczu;20 kg. 11.Serca;wieprzowa;360 kg. 12.Słonina;bez skóry;180 kg. 13.Wątroba wieprzowa;bez plam;400 kg. 14.Wołowina gulaszowa;mięso bez łoju;65 kg. 15.Żeberka paski;paski;360 kg. 16.Żołądki wieprzowe;czyste;360 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostaw przetworów mięsnych z grupy 151 CPV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 opis przedmiotu zamówienia szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie. Część 2 L.p.Przedmiot zamówienia Część 2;Grupa asortymentowa;Szacunkowe potrzeby ilość w kg. 1.Kaszanka;w bloku, w jelicie;1100 kg. 2.Kiełbasa biała parzona;dł. od 10 do 20 cm;100 kg. 3.Kiełbasa drobiowa;dł. od 15 do 40 cm;650 kg. 4.Kiełbasa grillowa;dł. od 25 do 40 cm;630 kg. 5.Kiełbasa jarmarczna;dł. od 25 do 40 cm;400 kg. 6.Kiełbasa mielonka;w bloku;1150 kg. 7.Kiełbasa mortadela;w bloku;1500 kg. 8.Kiełbasa śląska;dł. od 10 do 20 cm;300 kg. 9.Kiełbasa zwyczajna;dł. od 25 do 40 cm;950 kg. 10.Konserwa mięsna (mielonka, turystyczna, kanapkowa, Familijna itp..);drobiowy, wieprzowy, wołowy, o gramaturze od 100 do 500 g.;250 kg. 11.Kiełbasa parówka gruba;dł. od 10 do 20 cm;1160 kg. 12.Kiełbasa parówka cienka;dł. od 10 do 20 cm;1360 kg. 13.Salceson różny;biały, czarny;150 kg. 14.Wątrobianka;750 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2025 roku
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 7 Janka Wędrowniczka w Śremie w 2025 r.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wierzchucinie w podziale na 6 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.