To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Włocławek: Dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 379804 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315988 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku do biura przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Przedmiot zamówienia składa się z ośmiu części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16299.22 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w części IV finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI KLEKS Spółka jawna Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1296.00
- Oferta z najniższą ceną: 1296.00 oferta z najwyższą ceną: 1692.65
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych finansowana ze środków MOPR
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU FORUM Rajmund Osiński, ul. Izabeli Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4576.00
- Oferta z najniższą ceną: 4576.00 oferta z najwyższą ceną: 7324.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych finansowana ze środków PFRON
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. BIUROMAX-BALCER Sp. z o.o. Oddział w Toruniu, ul. Kościuszki 16, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3114.00
- Oferta z najniższą ceną: 3114.00 oferta z najwyższą ceną: 3142.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych finansowanych ze środków EFS
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOFT HARD S.A., ul. Padlewskiego 18 c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5026.00
- Oferta z najniższą ceną: 5026.00 oferta z najwyższą ceną: 6430.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych i papieru współfinansowana ze środków MPiPS
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER PREMIUM Salata, Sawczak i Spółka, Spółka jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1043.16
- Oferta z najniższą ceną: 1043.16 oferta z najwyższą ceną: 1846.75
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych finansowana ze środków MPiPS
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU FORUM Rajmund Osiński, ul. Izabeli Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 536.00
- Oferta z najniższą ceną: 536.00 oferta z najwyższą ceną: 536.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych i papieru współfinansowanych ze środków MPiPS
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER PREMIUM Salata, Sawczak i Spółka, Spółka jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 508.06
- Oferta z najniższą ceną: 508.06 oferta z najwyższą ceną: 951.20
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych współfinansowanych ze środków MPiPS
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU FORUM Rajmund Osiński, ul. Izabeli Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 200.00
- Oferta z najniższą ceną: 200.00 oferta z najwyższą ceną: 204.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- "Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i wyposażenia Klubu Młodych PlanB w ramach zad.inw.pn.Adaptacja budynku przy ul.Związków Zawodowych na potrzeby Klubu Młodych Włocławek
- Rozbudowa instalacji odgazowania składowiska odpadów o studnie pionowe na terenie wąwozu pomiędzy kwaterą I i II oraz o studnie pionowe na północnej części kwatery II na terenie RZUOK w Machnaczu
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.