To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-19
Kraków: Usługi doradztwa z zakresu marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego - w ramach projektów Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I i Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap II
Numer ogłoszenia: 379820 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323392 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa z zakresu marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego - w ramach projektów Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I i Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: usługę przeprowadzenia maksymalnie 160 godzin doradztwa dla spółdzielni socjalnych z zakresu marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego dla rekrutowanych przez Zamawiającego uczestników Projektów Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap II. 2. Miejsce i termin realizacji: doradztwo będzie się odbywało na terenie województwa małopolskiego, w siedzibach (biurach) spółdzielni socjalnych, dla których doradztwo ma być świadczone, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub w soboty i niedziele, w przedziale czasowym od 9.00 do 19.00; ponadto, Wykonawca, w ramach limitu 160 godzin doradztwa, zobowiązany będzie do świadczenia usług doradczych za pośrednictwem mediów elektronicznych (e-mail, skype itp.). 3. Wymagania w zakresie realizacji usługi doradztwa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - zapewnił co najmniej jednego doradcę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu marketingu, zapewnił co najmniej jednego doradcę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu finansów, - zapewnił co najmniej jednego doradcę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu prawa spółdzielczego, - wypełniał karty doradztwa wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, podsumowujące każdą sesję doradztwa, z wyszczególnieniem, komu doradztwo było świadczone oraz w jakim wymiarze i w jakim zakresie, 4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym część II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektów: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I i Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap II realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK LUSTRACYJNY SPÓŁDZIELNI
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK LUSTRACYJNY SPÓŁDZIELNI
- Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy, ul. Żurawia 47, 00-680 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19441,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17712,00
Oferta z najniższą ceną: 10072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.