Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Bytów: PRZEKLASYFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA GRUNTY LEŚNE
Numer ogłoszenia: 379886 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski , Ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 80 00, faks 059 822 80 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatbytowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEKLASYFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA GRUNTY LEŚNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest PRZEKLASYFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA GRUNTY LEŚNE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie przewidziane przepisami prawa uprawnienia geodezyjne w zakresie nr 1 i 2 oraz uprawnienia do wykonywania klasyfikacji gruntów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Konieczna będzie zmiana w zakresie terminu wykonania umowy, będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: opóźnień, utrudnień, przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub w okolicznościach gdy Zamawiający wstrzyma z uzasadnionych przyczyn wykonywanie umowy. 2. Konieczna będzie zmiana spowodowana zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osób wykonujących zamówienie, nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane w ofercie Wykonawcy. 4. Nie możliwe będzie dotrzymanie terminu realizacji umowy i konieczna będzie jego zmiana z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć. 5. Nastąpi konieczność zmiany wynagrodzenia umownego: Zamawiający nie przewiduje przez okres obowiązywania umowy zmian w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy jedynie w przypadku jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, wówczas Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie Wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie netto Wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatbytowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Bytowie, 77-100 Bytów ul. Wolności 3, pok. 26..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Bytowie ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, Sekretariat pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEKLASYFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA GRUNTY LEŚNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA stanowi 41,3547 ha, ilość działek ewidencyjnych wynosi 14, i obejmuje wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów na terenie Powiatu Bytowskiego dla gruntów zalesionych na podstawie ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia (Dz. U. Nr 73 poz. 764 z 2003 r. nr 46 poz. 392)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEKLASYFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA GRUNTY LEŚNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA stanowi 33,01 ha, ilość działek ewidencyjnych wynosi 9, i obejmuje wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów na terenie Powiatu Bytowskiego dla gruntów zalesionych na podstawie ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia (Dz. U. Nr 73 poz. 764 z 2003 r. nr 46 poz. 392).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEKLASYFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA GRUNTY LEŚNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA stanowi 168,21 ha, ilość działek ewidencyjnych wynosi 63, i obejmuje wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów na terenie Powiatu Bytowskiego dla gruntów zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej lub na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP9/2025
- Przeprowadzenie grupowych zajęć z doradcą zawodowym oraz indywidualnego coachingu rozwojowego w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - Powiat Bytowski"
- TRANSPORT UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- TRANSPORT UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENTNI NA STARCIE 2"
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy drogi gminnej 340120W na odcinku Gotardy-Kościesze
- Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Szkolnej w Kleszczewku wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących infrastruktury drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
- Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej dla obszaru jednostki ewidencyjnej Suszec
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.