eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Gdynia: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 379950 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356434 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na uporządkowaniu terenu wokół budynku położonego przy ul. Morskiej 355 w Gdyni (działka nr 956/119, KM 13, obręb Gdynia) - wykonaniu za zobowiązanego Pana Jana Ziegert, właściciela ww. nieruchomości i na jego koszt, w ramach wykonania zastępczego przez Gminę Miasta Gdyni, obowiązku określonego w tytule wykonawczym z dnia 19.11.2012r., zgodnie z postanowieniem Prezydenta Miasta Gdyni nr UOE.603.9.12.2011.AB z dnia 19.11.2012r. 2. Zakres prac obejmuje: a) usunięcie odpadów i pozostałości po drewnianych budynkach gospodarczych znajdujących się na porządkowanym terenie, zgodnie z ustaleniami dokonanymi w trakcie wizji w terenie, przeprowadzonej w dniu 09.08.2013r., b) załadunek odpadów na środki transportu, ich transport i przekazanie do właściwych miejsc ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) zagrabienie, zamiecenie lub wyrównanie terenu posesji (w przypadku, gdy stan terenu po usunięciu odpadów będzie tego wymagać), d) zabezpieczenie terenu posesji po wykonanych pracach porządkowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.60.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Prywatna Wielobranżowa STACHTRANS, ul. Oliwska 48, 84-208 Kielno, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8208,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8208,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8208,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa - nr ZD/491/DZ/220-W/2011 została zawarta w dniu 30.12.2011r. na kwotę netto: 164.074,07 złotych, brutto: 177.200,00 złotych. Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA STACHTRANS. z siedzibą w Kielnie (84-208) przy ul. Oliwskiej 48. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na uporządkowaniu terenu wokół budynku położonego przy ul. Morskiej 355 w Gdyni (działka nr 956/119, KM 13, obręb Gdynia) - tj. wykonaniu za zobowiązanego Pana Jana Ziegert, właściciela ww. nieruchomości i na jego koszt, w ramach wykonania zastępczego przez Gminę Miasta Gdyni, obowiązku określonego w tytule wykonawczym z dnia 19.11.2012r., zgodnie z postanowieniem Prezydenta Miasta Gdyni nr UOE.603.9.12.2011.AB z dnia 19.11.2012r. CPV: 90.51.20.00-9, 90.60.00.00-3 Wartość zamówienia podstawowego wynosi - netto: 185.000,00 złotych, brutto 199.800,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%, tj.: netto 185.000,00 złotych x 50% = 92.500,00 zł, brutto: 199.800,00 złotych x 50% = 99.900,00 zł. Wartość poprzednich zamówień uzupełniających: a) z dnia 16.04.2012 (EZP.271.14.2012) wynosiła: netto: 4.000,00 zł, brutto: 4.320,00 zł, co stanowi ok. 4,32% zamówienia uzupełniającego, b) z dnia 27.04.2012 (EZP.271.16.2012) wynosiła: netto: 36.111,11 zł, brutto: 39.000,00 co stanowi ok. 39,04 % zamówienia uzupełniającego. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 8.000,00 zł, brutto: 8.640,00 co stanowi ok. 8,65 % zamówienia uzupełniającego Łączna wartość zamówień uzupełniających - 48.111,11,00 zł netto zł nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (26,01%), czyli kwoty 185.000,00 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 330737-2011 z dnia 14.12.2011 oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 2.3 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.