Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Rymanów: Dostawa fabrycznie nowego ciagnika, przyczepy budowlanej i beczki asenizacyjnej
Numer ogłoszenia: 379964 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Osiedle 40, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. (013) 435 51 06, faks (015) 435 51 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciagnika, przyczepy budowlanej i beczki asenizacyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, fabrycznie nowego (rok produkcji 2011) ciągnika rolniczego, przyczepy budowlanej i beczki asenizacyjnej spełniających następujące wymagania: 1) Ciągnik rolniczy a)Parametry ciągnika - moc max. od 100-110 KM, - silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy-cylinder - zapłon samoczynny, bezpośredni wtrysk paliwa, - skrzynia bezstopniowa, - prędkość minimalna ciągnika min. 50 m-h - klimatyzacja z ogrzewaniem kabiny, - fotel operatora pneumatyczny, - instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa, - zaczep górny prosty, przestawialny wysokościowo, - zaczep dolny, - przednia oś amortyzowana, - obciążniki przednie minimum 550 kg - tylny podnośnik (TUZ) - udźwig minimum 5 000 kg, - tylny WOM - 540-750-1000 obr-min, - minimum 2 pary wyjść hydraulicznych, - niezależny układ hydrauliki zewnętrznej, - tempomat - przednie błotniki skrętne, - radio CD, - przedni podnośnik (TUZ) - udźwig minimum 3 000 kg. b)Dodatkowe wyposażenie i osprzęt - dodatkowy komplet opon na tylna oś ciągnika - pług śnieżny składany o szerokość robocza min. 2650 mm o szerokość robocza max. 3050 mm o skręt lemiesza hydrauliczny w lewo i prawo min 200 o wysokość lemiesza max. 10000 mm o masa pługa min.450 kg 2) Przyczepa budowlana - liczba osi - 2 (tandem) - dopuszczalna masa całkowita min. 16000 kg - ładowność 11500 - 12500 kg - masa własna min. 4000 kg - pojemność ładunkowa min. 7,02 m3 - powierzchnia ładunkowa min. 10,8 m2 - długość skrzyni ładunkowej wewnątrz min. 4500 mm - szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz min. 2400 mm - wysokość ścian skrzyni min. 650 mm - grubość blachy podłogi-ściany min. 10-8mm - wysokość platformy od podłoża: 1200 mm - rozstaw kół min. 1850 mm - zawieszenie: resory paraboliczne - obciążenie oka dyszla min. 1900 kg - prędkość homologacyjna: 40 km-h - system wywrotu: jednostronny - instalacja oświetleniowa 3) beczka asenizacyjna a) Wyposażenie podstawowe : - wąż ssący 5 cali o długości 6 m z koszem - kompresor z zaworem bezpieczeństwa - łyżkę rozlewową - jednoosiowa - tłumik - odzyskiwacz oleju - błotniki - zawór pływakowy na górze zbiornika - zbiornik przelewowy - wzierniki szklane na przednim dnie - manowakuometr - regulowaną stopę podporową - wymienny zaczep - instalację hamulcową jednoprzewodową - instalację elektryczną 12V - układ hydrauliczny otwierania spustu - ogumienie 20,5 R22,5 b) Wyposażenie dodatkowe : -zawór boczny zasysający fi 4cale -wąż 6m Pozostałe wymagania Zamawiającego: - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. - przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi techniczne określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz.908, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych oraz posiadać świadectwo homologacji wystawione zgodnie w-w przepisami, - przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie1 pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. - Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta lub pozyskać oferowany sprzęt od producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, - okresie gwarancyjnym podjęcie naprawy ciągnika, przyczepy i beczki musi wynosić maksymalnie 2 dni robocze od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia, - oferowany ciągnik musi posiadać oznakowanie CE umieszczone w sposób czytelny i trwały; - wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostaw ciągnika z osprzętem o łącznej wartości min. 500 000,00 zł brutto. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzają, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy b) pełnomocnictwo ( jesli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Gospodarki Komunalnej - pok. nr 2, ul. Osiedle 40, 38-480 Rymanów,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakładzie Gospodarki Komunalnej, ul. Osiedle 40, 38-480 Rymanów - pok nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RYMANÓW
więcej: przetargi RYMANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania zieleni przydrożnej na terenie Gminy Rząśnia
- Zakup dwóch nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO "
- Doposażenie jednostki w urządzenia niezbędne do świadczenia usług - zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Centrum Integracji Społecznej w Skarżysku-Kamiennej
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.