eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymanówDostawa fabrycznie nowego ciagnika, przyczepy budowlanej i beczki asenizacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Rymanów: Dostawa fabrycznie nowego ciagnika, przyczepy budowlanej i beczki asenizacyjnej
Numer ogłoszenia: 379964 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Osiedle 40, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. (013) 435 51 06, faks (015) 435 51 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciagnika, przyczepy budowlanej i beczki asenizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, fabrycznie nowego (rok produkcji 2011) ciągnika rolniczego, przyczepy budowlanej i beczki asenizacyjnej spełniających następujące wymagania: 1) Ciągnik rolniczy a)Parametry ciągnika - moc max. od 100-110 KM, - silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy-cylinder - zapłon samoczynny, bezpośredni wtrysk paliwa, - skrzynia bezstopniowa, - prędkość minimalna ciągnika min. 50 m-h - klimatyzacja z ogrzewaniem kabiny, - fotel operatora pneumatyczny, - instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa, - zaczep górny prosty, przestawialny wysokościowo, - zaczep dolny, - przednia oś amortyzowana, - obciążniki przednie minimum 550 kg - tylny podnośnik (TUZ) - udźwig minimum 5 000 kg, - tylny WOM - 540-750-1000 obr-min, - minimum 2 pary wyjść hydraulicznych, - niezależny układ hydrauliki zewnętrznej, - tempomat - przednie błotniki skrętne, - radio CD, - przedni podnośnik (TUZ) - udźwig minimum 3 000 kg. b)Dodatkowe wyposażenie i osprzęt - dodatkowy komplet opon na tylna oś ciągnika - pług śnieżny składany o szerokość robocza min. 2650 mm o szerokość robocza max. 3050 mm o skręt lemiesza hydrauliczny w lewo i prawo min 200 o wysokość lemiesza max. 10000 mm o masa pługa min.450 kg 2) Przyczepa budowlana - liczba osi - 2 (tandem) - dopuszczalna masa całkowita min. 16000 kg - ładowność 11500 - 12500 kg - masa własna min. 4000 kg - pojemność ładunkowa min. 7,02 m3 - powierzchnia ładunkowa min. 10,8 m2 - długość skrzyni ładunkowej wewnątrz min. 4500 mm - szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz min. 2400 mm - wysokość ścian skrzyni min. 650 mm - grubość blachy podłogi-ściany min. 10-8mm - wysokość platformy od podłoża: 1200 mm - rozstaw kół min. 1850 mm - zawieszenie: resory paraboliczne - obciążenie oka dyszla min. 1900 kg - prędkość homologacyjna: 40 km-h - system wywrotu: jednostronny - instalacja oświetleniowa 3) beczka asenizacyjna a) Wyposażenie podstawowe : - wąż ssący 5 cali o długości 6 m z koszem - kompresor z zaworem bezpieczeństwa - łyżkę rozlewową - jednoosiowa - tłumik - odzyskiwacz oleju - błotniki - zawór pływakowy na górze zbiornika - zbiornik przelewowy - wzierniki szklane na przednim dnie - manowakuometr - regulowaną stopę podporową - wymienny zaczep - instalację hamulcową jednoprzewodową - instalację elektryczną 12V - układ hydrauliczny otwierania spustu - ogumienie 20,5 R22,5 b) Wyposażenie dodatkowe : -zawór boczny zasysający fi 4cale -wąż 6m Pozostałe wymagania Zamawiającego: - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. - przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi techniczne określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz.908, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych oraz posiadać świadectwo homologacji wystawione zgodnie w-w przepisami, - przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie1 pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. - Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta lub pozyskać oferowany sprzęt od producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, - okresie gwarancyjnym podjęcie naprawy ciągnika, przyczepy i beczki musi wynosić maksymalnie 2 dni robocze od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia, - oferowany ciągnik musi posiadać oznakowanie CE umieszczone w sposób czytelny i trwały; - wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostaw ciągnika z osprzętem o łącznej wartości min. 500 000,00 zł brutto. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzają, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy b) pełnomocnictwo ( jesli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Gospodarki Komunalnej - pok. nr 2, ul. Osiedle 40, 38-480 Rymanów,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakładzie Gospodarki Komunalnej, ul. Osiedle 40, 38-480 Rymanów - pok nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.