Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Gogolin: Przedmiotem zamówienia jest kupno z dostawą aparatu okulistycznego i sprzętu rehabilitacyjnego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Specyfikacja techniczna).
Numer ogłoszenia: 379986 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Zdrowia w Gogolinie , ul.Szkolna 2, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 0-77 4076969, faks 0-77 4666247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gogolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kupno z dostawą aparatu okulistycznego i sprzętu rehabilitacyjnego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Specyfikacja techniczna)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kupno z dostawą aparatu okulistycznego i sprzętu rehabilitacyjnego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Specyfikacja techniczna). Składane oferty mogą obejmować następujące części zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (pierwszy pakiet zamówienia) - aparat okulistyczny II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (drugi pakiet zamówienia) - sprzęt rehabilitacyjny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez WykonawcęIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu medycznego ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach według formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 6.2 Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1: a. pkt 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec Oferenta zakazu ubiegania się o zamówienie, - Oferent nie ma zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwy organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3 Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnionej do podpisania oferty. Na każdej stronie dokumentów powinien być umieszczony napis za zgodność z oryginałem i podpis osób/osoby upoważnionej do podpisania oferty. 6.4 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcą kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6.5 Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gogolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Zdrowia, 47-320 Gogolin ul. Szkolna 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Zdrowia, Gogolin ul. Szkolna 2, pokój nr 8, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI GOGOLIN
- Przebudowa z rozbudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Krapkowicka 2 w Gogolinie
- Rozbudowa ulicy Kościelnej w miejscowości Gogolin
więcej: przetargi GOGOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa systemu do manometrii przełyku wysokiej rozdzielczości HRM z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywna dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB
- DZP.271.9.2025 "Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu endoskopów do współpracy z videostroboskopem i torem wizyjnym endoskopowym"
- 14/25-Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego w ramach zadania: Modernizacja Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w BB-Etap III
- Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część I
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.