Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-19
Gliwice: dostawa chłodziarek, zamrażarek, sprzętu laboratoryjnego i innego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 379996 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa chłodziarek, zamrażarek, sprzętu laboratoryjnego i innego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia: dostawa chłodziarek, zamrażarek, sprzętu laboratoryjnego i innego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach. Zamówienie niniejszej części II podzielono na 25 odrębnych zadań tj. Zadanie nr 1-Zamrażarka skrzyniowa - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 2-Walizka transportowa typu GOLDEN HOUR - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 3-Lodówka do przewozu szpiku i komórek krwiotwórczych z krwi obwodowej wraz z rejestratorem temperatury i oprogramowaniem do PC -w ilości 1 sztuka Zadanie nr 4 -Profesjonalna chłodziarko - zamrażarka typu szafowego dla ZMN w ilości 2 sztuki Zadanie nr 5- Witryna chłodnicza - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 6 - Wytrząsarka laboratoryjna -w ilości 3 sztuki Zadanie nr 7 -Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem -w ilości 1 sztuka Zadanie nr 8 - Zestaw do elektroforezy i elektrotransferu białek z zasilaczem - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 9 -Pompy strzykawkowe - w ilości 3 sztuki Zadanie nr 10 -Pompy przepływowe - w ilości 7 sztuki Zadanie nr 11 -Mikrowirówka laboratoryjna - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 12 -Zamrażarka szufladowa, stojąca - w ilości 2 sztuki Zadanie nr 13 -Zamrażarka niskotemperaturowa - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 14 -Wagi precyzyjne wraz z odważnikami Zadanie nr 15 -Wózek biurowy - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 16 - Myjka do obuwia operacyjnego - w ilości 1 sztuka Zadanie nr 17 - Wózki do czystej bielizny, brudnej bielizny oraz do transportu odpadów /prania Zadanie nr 18 -Wózki do transportu dokumentacji Zadanie nr 19 -Profesjonalna chłodziarka medyczna typu szafowego do przechowywania leków - w ilości 11 sztuk Zadanie nr 20 -Urządzenie do ogrzewania pacjentów w ilości 6 sztuk Zadanie nr 21 -Telewizory - 7 sztuk z instalacją na ścianie we wskazanych salach chorych na terenie Kliniki Transplantacji Zadanie nr 22 -Chłodziarka medyczna typu szafowego do przechowywania krwi w ilości - 4 sztuki Zadanie nr 23 -Chłodziarko zamrażarka dla Samodzielnej Pracowni Cyklotronu i Produkcji Radioizotopów Zadanie nr 24 -Kostkarka do lodu - w ilości 2 sztuki Zadanie nr 25 -Chłodziarka do przechowywania żywności - w ilości 4 sztuki Łączna wartość zamówienia poniżej 207 000 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.11.20 - Zamrażarki 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 34.91.11.00 - Wózki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dotyczy zadania nr 13- Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, należycie zrealizował co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem była zamrażarka niskotemperaturowa o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto. Na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia, wskazanego w wykazie Wykonawca przedstawi dowody, którymi są: 1.poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, 3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej W zakresie pozostałych zadań Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie zadania nr 16; Zamawiający, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda aby Wykonawca załączył do oferty 1) katalogi producenta zaoferowanego sprzętu. 2) instrukcje obsługi oferowanego urządzenia w języku polskim i angielskim w wersji papierowej i elektronicznej 3) dokumentacja serwisowa oferowanego urządzenia w języku angielskim 4) wykaz programów zaoferowanego urządzenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzem: 1.1 OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2 PARAMETRY TECHNICZNE stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3 SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO - CENOWA stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ 1.4 dokumenty, oświadczenia wymagane w sekcji III.4 niniejszego ogłoszenia 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Termin realizacji - 25
- 3 - Termin gwarancji - 25
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może wystąpić wyjątkowo jedynie w wypadku działania siły wyższej, za którą Strony będą uważać nagłe zdarzenie, niezalene od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, a których działanie uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z terminem określonym. Strona powołująca się na fakt wystąpienia siły wyższej zobowiązana jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej, a następnie do udokumentowania tego zdarzenia. 2. Zaoferowana cena jest ostateczna. jej wysokość wyjątkowo może zostać zmieniona wyłącznie w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, czego strony nie zdołały przewidzieć w czasie zawarcia umowy. 3. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści umowy w następujących przypadkach: 3.1 zmiany (jakości) zaoferowanego sprzętu przy zachowaniu lub obniżeniu zaoferowanej ceny, 3.2 możliwość skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT). Zmiana ta obowiązywać będzie z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut
im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44-100 Gliwice
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie nr 5 finansowane z grantu NCN nr umowy 2011/03/D/NZ4/03507 zadanie nr 6 finansowane z grantu NCN nr umowy UMO-2011/03/B/NZ6/06308 zadanie nr 7 finansowane z grantu NCN OPUS UMO -2013/11/B/NZ/04468 zadanie nr 8 finansowane z grantu NCN nr umowy 2013/11/B/NZ5/03190 zadanie nr 12 zamówienie kliniczne na podstawie umowy 126/ 100035/02/11/2014 zadanie nr 13 - zamówienie kliniczne na podstawie umowy 126/100035/02/11/2014 zadanie nr 15 finansowane z grantu NCN 2011/03/D/NZ4/03507.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa i montaż telewizorów
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.