eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinprzebudowa nawierzchni drogi krajowej nr 82 na odcinku Zofiówka - Łęczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-21

POZYCJA 38002

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: przebudowa nawierzchni drogi krajowej nr 82 na odcinku Zofiówka - Łęczna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): https://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_lublin/zamowienia_publiczne/ Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa nawierzchni drogi krajowej nr 82 na odcinku Zofiówka - Łęczna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga krajowa nr 82 na odcinku Zofiówka - Łęczna od km 20+060 do km 23+477,70. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (odnowa) nawierzchni drogi krajowej nr 82 na odcinku Zofiówka - Łęczna od km 20+060 do km 23+477,70 - długości 3,42 km. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Branża drogowa: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 4. Podbudowy. 5. Nawierzchnie. 6. Roboty wykończeniowe. 7. Oznakowanie drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Branża mostowa: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 4. Roboty wykończeniowe. Branża elektroenergetyczna: 1. Przebudowa napowietrznych linii energetycznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 130 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki szczegółowe: 1) Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł (brutto). Wykonawca powinien ponadto podać wartość, datę i miejsce wykonania tych robót oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 2) Potencjał techniczny: Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: - wytwórnia mas bitumicznych*) o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 100 t/h: minimalna ilość - 1 szt., b) układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy i z możliwością ułożenia nawierzchni max dwoma przejściami na całej przewidzianej szerokości: minimalna ilość - 1 szt., c) walce stalowe gładkie: lekki, średni, ciężki; d) walce ogumione ciężkie o regulowanym ciśnieniu w oponach: minimalna ilość - 1 szt., e) szczotki mechaniczne i/lub inne urządzenia czyszczące: minimalna ilość - 2 szt. f) samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego: minimalna ilość - 3 szt. Dodatkowo Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do laboratorium, wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. *) Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka mineralno-asfaltowa i SMA (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie powinien przekroczyć 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczać mieszankę mineralno-asfaltową i SMA o właściwych parametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni. W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego Wniosek, mieszanki mineralno-asfaltowej i SMA, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia. W tej sytuacji wymóg dotyczący wytwórni musi być również zachowany. 3)Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydatów na stanowisko kierownika budowy, kierownika robót branży drogowej, kierownika robót branży mostowej, kierownika robót branży elektroenergetycznej. Kandydaci na wyżej wymienione stanowiska muszą posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie drogowym oraz powinni przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń. 4) Podwykonawcy: Dopuszcza się wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców w części robót dotyczącej branży mostowej i branży elektroenergetycznej oraz robót dotyczących wykonania podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE metodą recyklingu głębokiego o grubości 16 cm (8 cm kruszywa doziarniającego + 8 cm destruktu z frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno) za pomocą samobieżnej maszyny frezującej, mieszającej i układającej mieszankę MCE. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) powyższe warunki udziału muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana wg kryterium spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Warunkach szczegółowych. 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierować wykonaniem robót, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji tych osób: kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia otrzymują bezpłatnie wszyscy Wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, pok. nr 124 (5 piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby roboty były prowadzone 6 dni w tygodniu od świtu do zmroku. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.