To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Gdańsk: Wymiana skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9 i 10 Pomorskiego Centrum Traumatologii im, M. Kopernika w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 380042 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340172 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7640219, faks 58 7640219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9 i 10 Pomorskiego Centrum Traumatologii im, M. Kopernika w Gdańsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych, parowych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9, bunkra, tunelu łączącego budynek nr 9 i nr 3 oraz budynku nr 10 (Administracji) znajdujących się na terenie PCT w terminie do dnia 12 grudnia 2011 r. Roboty obejmują demontaż, zakup, dostarczenie i montaż instalacji, oznakowanie, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A do SIWZ wraz z dołączoną posiadaną dokumentacją tj; przedmiarami , inwentaryzacjami oraz STWiOR. 1.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1.1. wykonania robót wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zgodnie z dokumentacją, z zastosowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BhiP i p.poż i zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ; 1.2. odpowiedzialności za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz dobór właściwych metod organizacyjno-technicznych stosowanych na budowie, oraz za ewentualne szkody, które mogły powstać podczas prowadzenia robót; 1.3. przekazanie Zamawiającemu pełnej Dokumentacji Powykonawczej; 1.4. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi; 1.5. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót.. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do uaktualniania szczegółowego harmonogramu w przypadku zmian w realizacji. 2. Na etapie składania ofert udostępniona Wykonawcom dokumentacja, służy jedynie jako materiał pomocniczy do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej. (Opis przygotowania oferty). 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego zalecane jest dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 48 miesięcznej gwarancji jakości za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku określenia w SWIZ przez Zamawiającego materiałów, osprzętu, urządzeń itp., niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, przy pomocy nazw handlowych, patentów, znaków towarowych czy innych danych wskazujących na określonego producenta, zamawiający dopuszcza materiały, osprzęt, urządzenia itp. równoważne. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zakres realizacji został przedstawiony w niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych, parowych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9, bunkra, tunelu łączącego budynek nr 9 i nr 3 oraz budynku nr 10 (Administracji) znajdujących się na terenie PCT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO SANITARNE, C.O. I GAZ Stanisław Czaja
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO SANITARNE, C.O. I GAZ Stanisław Czaja
- Instalatorstwo Sanitarne C.O i GAZ Stanisław Czaja., ul. różana 36, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259728,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207000,00
Oferta z najniższą ceną: 207000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 368900,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.