Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Łódź: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz dostawy akcesoriów komputerowych dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych.
Numer ogłoszenia: 380076 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, faks 042 6847126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz dostawy akcesoriów komputerowych dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz akcesoriów komputerowych (folii, tonerów, tuszy do drukarek, dyskietek, płyt CD, DVD, pamięci przenośnych , myszy komputerowych, klawiatur)- CPV 30192113-6, 30125000-1, 30232110-8, 30236000-2, 30237200-1, 30234600-4 dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN o wartości szacunkowej nie przekraczającej 133 000 Euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.46.00 - Pamięć flash .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia, które należy załączyć do oferty znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ - i spełnią wymagania zamawiającego tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Podpiszą umowę na warunkach jak załączony do SIWZ wzór umowy (zał. nr 3). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu do oferty należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia (oryginały): 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawowych- wg wzoru jak zał. 2 do SIWZ. 3. Dokumenty i oświadczenia : a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający(e) dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego. Wypis ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Parafowany przez przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy (zał. 3 do SIWZ ), uzupełniony o dane Wykonawcy w preambule umowy oraz o informacje w § 4 pkt 1, § 5 pkt 2 i §10 pkt 7. c. Arkusz wyceny przedmiotu zamówienia wg wzoru jak zał. 4 do SIWZ (oryginał). d. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - dokumenty określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - termin dostawy - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zaop@bilbo.cbmm.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN Łódź, ul. Sienkiewicza 112- budynek B pok. 102..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część dostaw może być finansowana z funduszy Europejskiego Funduszu Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego, elektronicznego oraz oprogramowania
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu informatycznego - pomocy dydaktycznych
- Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących
- "Dostawa akcesoriów komputerowych i sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krakowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.