eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn.Naprawa nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Pokoju i Szosa Polska na odcinku od ul. Bogumińskiej do okolic ul. Kolonistów w Szczecinie, polegającego na naprawie nakładki asfaltowej w ciągu ulicy Szosa Polska na odcinku od okolic ul. Kolonistów do okolic ul. Polickiej w Szczecinie.



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Szczecin: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn.: Naprawa nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Pokoju i Szosa Polska na odcinku od ul. Bogumińskiej do okolic ul. Kolonistów w Szczecinie, polegającego na naprawie nakładki asfaltowej w ciągu ulicy Szosa Polska na odcinku od okolic ul. Kolonistów do okolic ul. Polickiej w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 380108 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn.: Naprawa nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Pokoju i Szosa Polska na odcinku od ul. Bogumińskiej do okolic ul. Kolonistów w Szczecinie, polegającego na naprawie nakładki asfaltowej w ciągu ulicy Szosa Polska na odcinku od okolic ul. Kolonistów do okolic ul. Polickiej w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje wykonanie n/w robót: 1) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych szt 12 2) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt 14 3) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt 12 4) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu m3 18,00 5) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej m 300,00 6) Transport samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km z załadunkiem mechanicznym - wywóz gruzu z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji t 77,175 7) Ława pod krawężniki betonowa z oporem B-15 m3 18,00 8) Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce piaskowej m 300,00 9) Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o średniej grub. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na depozyt miejski m2 6 950,00 10) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna o średniej grub. 5 cm m2 6 950,00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FDO Spółka z o.o., Leśno Górne 11, 72-004 Tanowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365637,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 427482,85

  • Oferta z najniższą ceną: 427482,85 / Oferta z najwyższą ceną: 427482,85

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego udzielił w dniu 06.10.2011r. zamówienia publicznego wykonawcy: FDO Spółka z o.o., Leśno Górne 11, 72-004 Tanowo. W ogłoszeniu o zamówieniu (nr 242905-2011 z dnia 12.09.2011r.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (nr sprawy: DZP/50/PN/11) zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające dotyczy takiego samego przedmiotu zamówienia jaki został określony w zamówieniu podstawowym, zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, stanowi 47,5% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.