eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa produktów laboratoryjnych do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Kraków: Dostawa produktów laboratoryjnych do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni
Numer ogłoszenia: 380110 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk w Krakowie , ul. Smętna 12, 31-343 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6623220, faks 012 6374500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.if-pan.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Farmakologii PAN - instytucja naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów laboratoryjnych do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów laboratoryjnych, w tym produktów farmaceutycznych, odczynników laboratoryjnych zwanych dalej produktami do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w III częściach. Wykaz produktów dla każdej części zawarty jest i oznaczony od I do III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A - Wykaz produktów (arkusz kalkulacyjny). Zamawiający w pozycjach, gdzie podał nazwy producentów, numery katalogowe dopuszcza produkty równoważne. Wskazał je wyłącznie w celu określenia parametrów jakościowych wymaganego produktu, konfekcjonowania, jakim powinny odpowiadać zamawiane produkty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy produktów laboratoryjnych, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą Zamawiającego i powinna być dokonana w formie pisemnej. 2. Zmiana dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może dotyczyć terminu dostawy, o którym mowa w § 2 umowy, jeżeli zaistnieje przyczyna niezależna od Wykonawcy, a Zamawiający wyrazi zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.if-pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytucie Farmakologii PAN w Krakowie, ul. Smętna 12,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytucie Farmakologii PAN w Krakowie, ul. Smętna 12, Dział Administracji (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt: Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: farmaceutyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów laboratoryjnych, w tym produktów farmaceutycznych, których szcegółowy opis znajduje się w Załączniku A - Wykaz produktów (arkusz kalkulacyjny). Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa będzie zrealizowana do siedziby Zamawiającego, do miejsca przez Zamawiającego wskazanego i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) etykiety, certyfikaty, ulotki, instrukcje oraz inne dokumenty będą dostarczone w języku polskim lub angielskim, 3) produkty będą posiadać bezpieczne opakowania, 4) Zamawiający może żądać dla każdej dostawy kart charakterystyki, 5) termin ważności (przydatności) każdego produktu nie może być krótszy niż 3/4 okresu określonego przez producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odczynniki laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów laboratoryjnych, w tym odczynników laboratoryjnych, których szczegółowy opis zawiera Załącznik A - Wykaz produktów (arkusz kalkulacyjny). Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa będzie zrealizowana do siedziby Zamawiającego, do miejsca przez Zamawiającego wskazanego i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) etykiety, certyfikaty, ulotki, instrukcje oraz inne dokumenty będą dostarczone w języku polskim lub angielskim, 3) produkty będą posiadać bezpieczne opakowania, 4) Zamawiający może żądać dla każdej dostawy kart charakterystyki, 5) termin ważności (przydatności) każdego produktu nie może być krótszy niż 3/4 okresu określonego przez producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: farmaceutyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów laboratoryjnych, w tym produktów farmaceutycznych, których szczegółowy opis zawiera Załącznik A - Wykaz produktów (arkusz kalkulacyjny). Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa będzie zrealizowana do siedziby Zamawiającego, do miejsca przez Zamawiającego wskazanego i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) etykiety, certyfikaty, ulotki, instrukcje oraz inne dokumenty będą dostarczone w języku polskim lub angielskim, 3) produkty będą posiadać bezpieczne opakowania, 4) Zamawiający może żądać dla każdej dostawy kart charakterystyki, 5) termin ważności (przydatności) każdego produktu nie może być krótszy niż 3/4 okresu określonego przez producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.