To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-19
Warszawa: Świadczenie usług profesjonalnego wsparcia użytkowników Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach kadrowym i płacowym
Numer ogłoszenia: 380172 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375634 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług profesjonalnego wsparcia użytkowników Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach kadrowym i płacowym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług profesjonalnego wsparcia użytkowników Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach kadrowym i płacowym (HR PA i HR PY) zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy. Na przedmiot zamówienia składa się 20 (dwadzieścia) części przedmiotu zamówienia tj.: 1.1. I część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Białostockiej w wymiarze 12 osobodni; 1.2. II część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Gdańskiej w wymiarze 18 osobodni; 1.3. III część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Katowickiej w wymiarze 16 osobodni; 1.4. IV część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Krakowskiej w wymiarze 16 osobodni; 1.5. V część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Lubelskiej w wymiarze 14 osobodni; 1.6. VI część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Łódzkiej w wymiarze 16 osobodni; 1.7. VII część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Poznańskiej w wymiarze 12 osobodni; 1.8. VIII część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Rzeszowskiej w wymiarze 8 osobodni; 1.9. IX część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Szczecińskiej w wymiarze 10 osobodni; 1.10. X część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Warszawskiej w wymiarze 8 osobodni; 1.11. XI część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Białostockiej w wymiarze 12 osobodni; 1.12. XII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Gdańskiej w wymiarze 16 osobodni; 1.13. XIII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Katowickiej w wymiarze 16 osobodni; 1.14. XIV część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Krakowskiej w wymiarze 16 osobodni; 4.15. XV część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Lubelskiej w wymiarze 13 osobodni; 1.16. XVI część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Łódzkiej w wymiarze 16 osobodni; 1.17. XVII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Poznańskiej w wymiarze 12 osobodni; 1.18. XVIII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Rzeszowskiej w wymiarze 8 osobodni; 1.19. XIX część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Szczecińskiej w wymiarze 10 osobodni; 1.20. XX część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Warszawskiej w wymiarze 11 osobodni. 2. Główne miejsce realizacji usług szkolenia: sądy rejonowe, okręgowe i apelacyjny z obszaru poszczególnych apelacji wyszczególnionych we wzorach umów oddzielnie dla każdej części zamówienia. 3. Odbiorcą przedmiotu zamówienia są użytkownicy systemu ZSRK zatrudnieni w sądach rejonowych, okręgowych i apelacyjnym z obszaru poszczególnych apelacji wyszczególnionych we wzorach umów oddzielnie dla każdej części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Zwiększenie efektywności realizacji zadań przez jednostki wymiaru sprawiedliwości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 5. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamówienie współfinansowane w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Pozostałe 15% finansowania pochodzić będzie ze środków krajowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Zwiększenie efektywności realizacji zadań przez jednostki wymiaru sprawiedliwości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 12
Nazwa: Wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Gdańskiej w wymiarze 16 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ilona Kut, ul. Noskowskiego 10/235, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29368,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30224,00
Oferta z najniższą ceną: 17712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35424,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Lubelskiej w wymiarze 13 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24151,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24464,70
Oferta z najniższą ceną: 15990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30221,10
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Rzeszowskiej w wymiarze 8 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ilona Kut, ul. Noskowskiego 10/235, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15036,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14632,00
Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18597,60
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Szczecińskiej w wymiarze 10 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Pieczarka, Witoszów Dolny 136D, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18448,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18290,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25830,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczna Gmina Krobia"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.