Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-12
Dzierzkowice: Zadanie nr 1
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na odcinku długości 0,355 km w m. Sosnowa Wola gm. Dzierzkowice
Zadanie nr 2
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na 2 odcinkach długości łącznej 0,150 km w m. Dzierzkowice Podwody gm. Dzierzkowice
Zadanie nr 3
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na odcinku długości 0,29 km m. Wyżnianka Kolonia gm. Dzierzkowice
Numer ogłoszenia: 38023 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice , ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, faks 081 8221500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na odcinku długości 0,355 km w m. Sosnowa Wola gm. Dzierzkowice Zadanie nr 2 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na 2 odcinkach długości łącznej 0,150 km w m. Dzierzkowice Podwody gm. Dzierzkowice Zadanie nr 3 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej na odcinku długości 0,29 km m. Wyżnianka Kolonia gm. Dzierzkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 1 1.Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Sosnowa Wola gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,355 km (na działce o nr ew. 270,271,1112,1113 od km 0+000 do km 0+355 ) W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać : I. Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - geodezyjne odtworzenie pasa drogowego i trasy drogi w terenie płaskim od km 0+000 do km 0+355 - Ścinka i profilowania zawyżonych poboczy gruntowych wykonywana mechanicznie przy grubości ścinania do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi i środka istniejącej nawierzchni żwirowej przy szer. ścinki i profilowania: śr 0,3 m. z rozłożeniem uzyskanego humusu na przyległym terenie - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żużlowej dla przygotowania podłoża ( ist. nawierzchni ) pod warstwy konstrukcyjne wzmocnienia i nawierzchni bitumicznej na szerokości do 4,00 m na odcinku od km 0+005 do km 0+045 i od km 0+340 do km 0+355 ( łącznie z wyłuczeniam na włączeniach do drogi powiatowej nr 2639L na początku i końcu odcinka ), oraz szerokości do 2,80 na odcinku od km 0+045 do km 0+340 II. Podbudowa - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0/31,5 ) przy średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm na szerokości 4,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+045 i od km 0+340 do km 0+355 ( łącznie z wyłuczeniam na włączeniach do drogi powiatowej nr 2639L na początku i końcu odcinka ), oraz szerokości 2,80 na odcinku od km 0+045 do km 0+340 III. Roboty nawierzchniowe - Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej , o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) w średniej ilości 75 kg na 1 m2, na szerokości 3,50 m na odcinku od km 0+000 do km 0+045 i od km 0+340 do km 0+355 ( łącznie z wyłuczeniam na włączeniach do drogi powiatowej nr 2639L na początku i końcu odcinka ), oraz szerokości 2,50 na odcinku od km 0+045 do km 0+340 - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) grubości 3 cm z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) na szerokości 3,50 m na odcinku od km 0+000 do km 0+045 i od km 0+340 do km 0+355 ( łącznie z wyłuczeniam na włączeniach do drogi powiatowej nr 2639L na początku i końcu odcinka ), oraz szerokości 2,50 na odcinku od km 0+045 do km 0+340 IV. Roboty wykończeniowe - Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grubości 6 cm, szer. do 0,5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,353 km Dla zadania nr 2 Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej na 2 odcinkach długości łącznej 0,150 km w m. Dzierzkowice Podwody gm. Dzierzkowice ( na działce o nr ew. 899 , odcinek nr 1 od km 0+000 do km 0+075, odcinek nr 2 od km 0+000 do km 0+075 wg kilometracji roboczej ) W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać : Dla odcinka nr 1 długości 0,075 km I. Roboty przygotowawcze; - roboty pomiarowe dla wyznaczenia granicy robót oraz nadania profilu podłużnego i przekrojów poprzecznych na odcinku długość 0,075 km II. Roboty ziemne: - Mechaniczne roboty ziemne z transportem do 1 km dla wykonania koryta głębokości śr 20 cm III. Podbudowa: - wykonanie podbudowy zasadniczej, szerokości 3,30 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na odcinku długość 0,075 km o nw konstrukcji: - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubości 15 cm po zagęszczeniu - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubości 8 cm po zagęszczeniu IV. Nawierzchnia - Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej , o uziarnieniu 0/11,2 mm(AC 11W50/70 ) w średniej ilości 75 kg na 1 m2, na szerokości 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+075 i na wyłuczeniach na początku odcinkach w obrębie zjazdu na drogę gminną nr 108531 o nawierzchni bitumicznej. - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) grubości 3 cm z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) na szerokości 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+075 i na początku odcinkach w obrębie zjazdu na drogę gminną nr 108531 o nawierzchni bitumicznej. V. Roboty wykończeniowe - Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grubości 6 cm, szer. do 0,3 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,075 km Dla odcinka nr 2 długości 0,075 km I. Roboty przygotowawcze - Ścinka i profilowania zawyżonych poboczy gruntowych wykonywana mechanicznie przy grubości ścinania do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi przy szer. ścinki i profilowania: śr 0,3 m. z rozłożeniem uzyskanego humusu na przyległym terenie - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żwirowej dla przygotowania podłoża ( ist. nawierzchni ) pod warstwy konstrukcyjne wzmocnienia i nawierzchni bitumicznej na szerokości do 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+075. II. Podbudowa - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0/31,5 ) przy średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 3,30 m na odcinku od km 0+000 do km 0+075 i na wyłuczeniach na początku odcinkach w obrębie zjazdu na drogę gminną nr 108531 o nawierzchni bitumicznej. III. Roboty nawierzchniowe - Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej , o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) w średniej ilości 75 kg na 1 m2, na szerokości 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+075 i na wyłuczeniach na początku odcinkach w obrębie zjazdu na drogę gminną nr 108531 o nawierzchni bitumicznej. - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) grubości 3 cm z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) na szerokości 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+075 na początku odcinkach w obrębie zjazdu na drogę gminną nr 108531 o nawierzchni bitumicznej. IV. Roboty wykończeniowe - Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grubości 6 cm, szer. do 0,3 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,075 km Dla zadania nr 3 Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej w m. Wyżnianka Kolonia gm. Dzierzkowice na odcinku 0,290 km ( na działce o nr ew. 52 od km 0+000 do km 0+290) W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 należy wykonać : I. Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - geodezyjne odtworzenie pasa drogowego i trasy drogi w terenie płaskim od km 0+000 do km 0+290 - Ścinka i profilowania zawyżonych poboczy gruntowych i środka jezdni wykonywana mechanicznie przy grubości ścinania do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi i środka istniejącej nawierzchni żwirowej przy szer. ścinki i profilowania: śr 0,3 m. z rozłożeniem uzyskanego humusu na przyległym terenie - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żwirowej dla przygotowania podłoża ( ist. nawierzchni ) pod warstwy konstrukcyjne wzmocnienia i nawierzchni bitumicznej na szerokości do 3,00 m na odcinku długości 0,290 km i na włączeniu do drogi pow. Nr 2703L II. Podbudowa - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0/31,5 ) przy średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm ,szer. do 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+290 obejmującej włączenie do drogi powiatowej nr 2703L III. Roboty nawierzchniowe - Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej ,o uziarnieniu 0/11,2 mm (AC 11W50/70 ) w średniej ilości 75 kg na 1 m2, szer. 2,90 m na odcinku od km 0+000 do km 0+290 obejmującej włączenie do drogi powiatowej nr 2703L - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) grubości 3 cm z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) szer. 2,90 m na odcinku od km 0+000 do km 0+290 obejmującej włączenie do drogi powiatowej nr 2703L IV Roboty wykończeniowe - Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grubości 6 cm, szer. do 0,3 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,290 km - pionowa regulacja obudowy zasuwy przyłącza wodociągowego 2. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 2.1 Uproszczona dok. tech.- zał. do SiWZ nr 9/1 - zadanie nr 1 , nr 9/2 - zadanie nr 2, nr 9/3 - zadanie nr 3 w której skład wchodzi: - Opis techniczny robót - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Przedmiary robót (jako element pomocniczy) 2.2 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wizja w terenie; 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 za zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 7.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem - minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe - zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% maksymalnej wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku , oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający precyzuje warunek Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wg określonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SiWZ ( jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty ) 2. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ ( jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych zasobów innego podmiotu b) sposobu korzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Okres gwarancji - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego znajdują się w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zmiana postanowień umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 1 umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 5) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; ad pkt 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; ad pkt 3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; ad pkt 4) lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych lub czas spełnienia wymogów technologicznych, lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, lit. e) - o czas niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, lit .f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz i badań, ad pkt 5) - Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugdzierzkowice.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice, I piętro pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice I piętro pokój nr 10 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.