Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Warszawa: wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opracowaniami ekonomicznymi dla budowy Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Numer ogłoszenia: 380249 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opracowaniami ekonomicznymi dla budowy Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opracowaniami ekonomicznymi dla budowy Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - wykonawca powinien spełniać wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp w tym: 1. posiadać uprawnienia, do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. b) dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 500 tys. zł - dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 500 tys. zł - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż: 500 tys. zł - musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk - projektanci (branża budowlana - architektura i konstrukcja, branża sanitarna, branża elektryczna) - 5 lat na stanowisku projektanta, uprawnienia do projektowania w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane. - musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, zamówienia rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonanie co najmniej jednego programu funkcjonalno-użytkowego i co najmniej trzech dokumentacji projektowo-kosztowych dla obiektów posiadających laboratoria techniczne wyposażone w nietypowe instalacje. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym Rachunku zysków i strat - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejszej niż 500 tys. zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł - Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w projektowaniu (życiorysy zawodowe) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2 niniejszego Ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych - projektowych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej). - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela inwestora/jednostki. Zamawiający dopuszcza by referencje były wystawione przez biuro projektowe dla podwykonawcy pod warunkiem, że do ww referencji będą dołączone referencje wystawione dla wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela inwestora/jednostki na to samo zadanie projektowe. - Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-668 Warszawa, ul. Noakowskiego 18/20,
Dział Zamówień Publicznych kl. A pok. 204,
opłata: 20,00 PLN Warunki i sposób płatności: płatność przy odbiorze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, Gmach biurowy PW, pomieszczenie 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu z przebudową budynku położonego przy ul. Hubskiej 27, Dawida 34 (działka nr ewid 18, AM_18, obręb Południe) we Wrocławiu
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Termomodernizacja budynku Wypożyczalni dla Dorosłych i Młodzieży nr 90 przy ul. Rozłuckiej 11a - prace przygotowawcze"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1454D Czeszów - Kuźniczysko wraz z budową chodnika w miejscowości Kuźniczysko (opracowanie dokumentacji oddzielnie dla chodnika i drogi)", z podziałem na 2 zadania
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.