Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Kraków: dostawa aparatury diagnostycznej wraz z instalacją oraz szkoleniem personelu do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - budynek przy Al. Focha 33
Numer ogłoszenia: 38030 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury diagnostycznej wraz z instalacją oraz szkoleniem personelu do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - budynek przy Al. Focha 33.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa aparatury diagnostycznej wraz z instalacją oraz szkoleniem personelu do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - budynek przy Al. Focha 33 w podziale na trzy pakiety zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie dostaw w wielkości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 dostawy podobnych urządzeń (każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto), Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
- wpisy do odpowiednich rejestrów (rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania), deklaracje zgodności lub inne dokumenty, certyfikaty (CE) wymagane przez prawo polskie, na podstawie których są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.), - oświadczenie, że sprzęt i aparatura medyczna spełniają wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz są zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych z dnia 12 stycznia 2011 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 74), - autoryzacje producenta na serwis i sprzedaż oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie Polski, - foldery, katalogi, prospekty (w języku polskim) zawierające zdjęcia (jeżeli Wykonawca je posiada).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Zamówienia publiczne pok. nr 325, III piętro,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przenośny aparat ultrasonograficzny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny aparat ultrasonograficzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mobilny aparat RTG z ramieniem C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mobilny aparat RTG z ramieniem C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kardiomonitor i elektrokardiograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor i elektrokardiograf.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w zasobach Spółdzielni"
- Zakup i obsługa systemu monitoringu w zasobach Spółdzielni.
- Remont 2 klatek schodowych w budynku przy ul. Opolskiej 41-69.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sośnicowicach
- Dostawa wszechstronnego aparatu USG w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.