eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrajewoDostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika , gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z dzierżawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Grajewo: Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika , gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z dzierżawą
Numer ogłoszenia: 380320 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie , ul. Konstytucji 3 Maja 34, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 272 36 13, faks 086 272 36 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika , gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z dzierżawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawę tlenu ciekłego medycznego w ilości 76 000 kg wraz z dzierżawą zbiornika o pojemności 5000 l - 6000 l 2. Dostawę gazów medycznych i technicznych w butlach tj. : - tlen medyczny w butlach 40 l - 240 szt. w okresie 2 lat - sprężone powietrze syntetyczne w butlach 40 l - 30 szt. w okresie 2 lat - tlen techniczny w butlach 40 l - 4 szt. w okresie 2 lat - acetylen techniczny w butlach 40 l - 3 szt. w okresie 2 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00 - Tlen 24.11.00.00 - Gazy przemysłowe 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.32.11.15 - Acetylen 28.21.00.00 - 28.21.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za zrealizowane poszczególne dostawy zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty ich odbioru, potwierdzonego protokołem; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 19, poz. 177; e) w przypadku przyznania zamówienia, Wykonawca będzie dostarczał zamawiane asortymenty loco magazyn Zamawiającego i zobowiążą się dostarczać sukcesywnie zamawiane asortymenty odpowiednio opakowane, o najwyższej jakości, z terminem ważności min. 1 roku; f) w przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię towaru zrealizują w terminie maksymalnie 2 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z ww warunków nie zostanie spełniony. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: a) złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; b) nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; c) nie zgodzą się na przedłużenie terminu związania z ofertą. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą. 7. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwa zadania w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. Nie uwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach, opisanych w Załączniku Nr 2, (w zależności od tego w zakresie jakiej części zamówienia Oferent przedstawia swoją ofertę) skutkować będzie odrzuceniem oferty. 9. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą wszystkie pozycje asortymentowe zawarte w Załączniku nr 2 /Formularz cenowy/, odpowiednio na poszczególne Zadania tj. Nr 1 i 2. 10. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Powinna zawierać również wykaz załączników i spis treści. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zestawiona w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 13. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach, licząc od daty upływu terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kopie: (a) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 ) ; (b) wypełnione formularze cenowe (Załącznik nr 2 ) ; (c) aktualny1 wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem / w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; (d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (e) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177);tj. Załącznik nr 3 (f) Koncesję na wytwarzanie gazów medycznych oraz w przypadku dystrybutorów upoważnienie producenta do dystrybucji tych gazów. (g) Odpowiednie dokumenty (certyfikaty) na podstawie których oferowany tlen medyczny (gazy medyczne) został dopuszczony do obrotu i może być wykorzystywany przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami. (h) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 5 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (1) za aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, będzie uznawane jedynie zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 16. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym ) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uiszczoną opłatą skarbową..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-grajewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-200 Grajewo Zaopatrzenie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-200 Grajewo Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.