Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Kluczbork: NOWOCZESNE METODY WYKAŃCZANIA WNĘTRZ W BUDOWNICTWIE
Numer ogłoszenia: 38032 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku , ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kluczbork.ibip.pl, http://www.pupklb.one.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NOWOCZESNE METODY WYKAŃCZANIA WNĘTRZ W BUDOWNICTWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn :NOWOCZESNE METODY WYKAŃCZANIA WNĘTRZ W BUDOWNICTWIE Celem szkolenia jest przygotowanie osób bezrobotnych do zdobycia umiejętności z zakresu nowoczesnych metod wykańczania wnętrz. 1. Ilość osób: W szkoleniu weźmie udział : 20 osób . Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych niepełnosprawnych lub ubogich ( w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej) ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku życia, osób z niskimi kwalifikacjami. 2. Miejsce szkolenia i ilość godzin: Ilość godzin : teoria - 40 h , praktyka - 200 h , Łącznie - 240 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. a) szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), , b) nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, c) uczestników szkolenia można dzielić na mniejsze grupy, d) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do zaplecza socjalnego (zapewnienie uczestnikom szkolenia kawy, herbaty, wody mineralnej, naczyń), a podczas zajęć praktycznych wykonawca zapewni napoje oraz ciepły posiłek, e) harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu, f) harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny, 3. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, b) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, c) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego ( koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu) d) zorganizowanie badań lekarskich (koszt badań lekarskich wliczony w koszt kursu) e) wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu szkolenia. 4. Zaświadczenie musi zawierać: a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; d) formę i nazwę szkolenia; e) okres trwania szkolenia; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. i) logo UE, PO KL i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Termin realizacji. Szkolenie ma być zrealizowane w terminie: rozpoczęcie sierpień 2012r. - zakończenie październik 2012r. -zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie 6. Miejsce szkolenia. -Teoria - Kluczbork, -praktyka - Kluczbork, 7. Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia Zajęcia teoretyczne: 1) Ogólne wiadomości o budownictwie 2) BHP i ochrona przeciwpożarowa w robotach budowlanych 3) Rusztowania 4) Proste roboty malarskie 5) Materiały i sprzęt do robót malarskich i tapeciarskich 6) przygotowanie podłoża do malowania i tapetowania 7) Techniki malarskie 8) Malowania różnymi technikami malarskimi 9) Tapetowanie 10) Materiały i sprzęt do tynkowania 11) Przygotowanie podłoża pod tynk 12) Tynkowanie 13) Materiały i sprzęt stosowane do wykonywania posadzek 14) Wykonywanie posadzek z deszczułek, desek oraz paneli 15) Układanie posadzek z płytek ceramicznych 16) Układanie posadzek z tworzyw sztucznych 17) Układanie okładzin ściennych z tworzyw drzewnych i sztucznych 18) Układanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 19) Materiały i sprzęt do mocowania płyt gipsowo - kartonowych 20) Montaż płyt gipsowo-kartonowych 21) Instalacje elektryczne 22) Rysunek zawodowy 23) Kosztorysowanie. Zajęcia praktyczne: 24) Wykonywanie posadzek 25) Wykonywanie okładzin ściennych 26) Tynkowanie 27) Malowanie i tapetowanie 28) Roboty elektryczne. 8. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a) skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, b) rzutnik multimedialny, c) ekran, d) komputer dla każdego uczestnika szkolenia wraz z oprogramowaniem do kosztorysowania e) narzędzia specjalistyczne niezbędne do zrealizowania zadań określonych w programie szkolenia w części praktycznej, f) ubranie robocze dla każdego uczestnika szkolenia wraz z obuwiem, g) materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, długopis, zeszyt), h) 20 szt. podręczników zgodnych z tematyką szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 3 szkolenia grupowe w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do prowadzenia zajęć teoretycznych co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe budowlane i kurs pedagogiczny do nauczania teoretycznych przedmiotów zawodowych, do prowadzenia zajęć praktycznych osobą posiadającą uprawnienia do instalacji elektrycznych bez ograniczeń oraz osobą posiadającą wykształcenie budowlane i uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia . Wszystkie w/w osoby będą posiadały co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonawstwie z zakresu objętego zamówieniem .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Wykształcenie i doświadczenie kadry dydaktycznej - 40
- 3 - Pomoce dydaktyczne - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: 1 zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, 2.miejsca szkolenia: a) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, b) w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć, c) kiedy umowa miedzy Wykonawca a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 3. Harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie lub gdy zajdą przesłanki z pkt 28.5.4 4. Kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie lub wyższe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kluczbork.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
46-200 Kluczbork
ul. Sienkiewicza 22b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 46-200 Kluczbork ul. Sienkiewicza 22b sekretariat (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt BLIŻEJ DO CELU jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Zajęcia reedukacyjne
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.