eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańImplanty ortopedyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Poznań: Implanty ortopedyczne
Numer ogłoszenia: 380351 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, faks 061 8779517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty ortopedyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (zadania nr 1-2) zgodnie z załącznikiem nr 4 i nr 5 do SIWZ. Zad nr 1 (poz. 1) System TLS do rekonstrukcji przedniego więzadła krzyżowego Zad nr 2 (poz. 1-2) Endoproteza stawu barkowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - co udokumentują poprzez złożenia oświadczenia, że Wykonawca posiada posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co udokumentują poprzez złożenia oświadczenia, że Wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki na dzień składania ofert Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3 koncesję lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.1 oświadczenie, że Wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia - na załączniku nr 2 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na załączniku nr 2 do SIWZ 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim). W przypadku przedłożenia opisu w formie np: płyty CD lub innego nośnika elektronicznego np: dyskietka wymaga się uzupełnienia o oświadczenie wykonawcy potwierdzające dane zawarte na tych nośnikach. Zamawiający wymaga dla zadań nr 1-2 dołączenia katalogu potwierdzającego spełnienie wymagań z załącznika nr 5 (w języku polskim). UWAGA !!! Na dokumentach tych należy wyraźnie -odręcznie zaznaczyć, którego zadania oraz pozycji w danym zadaniu dotyczą. 4.2 Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczające go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych(certyfikat CE/deklaracja zgodności na cały przedmiot zamówienia i wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych na cały przedmiot zamówienia) zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.04.2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 i przepisy wykonawcze do tej ustawy); UWAGA !!! Dokumenty o których mowa w pkt. 4.2. należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie. Na dokumentach tych należy wyraźnie -odręcznie zaznaczyć, którego zadania oraz pozycji w danym zadaniu dotyczą. 5. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 5.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 5.3. Wypełniona i podpisana tabela z wymogami zamawiającego- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro, pokój nr 210- sekcja zamówień publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 10:30, miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro sekretariat - pokój nr 219..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System TLS do rekonstrukcji przedniego więzadła krzyżowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 1 (poz. 1) System TLS do rekonstrukcji przedniego więzadła krzyżowego- zgodnie z załącznikiem nr 4 i nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoproteza stawu barkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 2 (poz. 1-2) Endoproteza stawu barkowego- zgodnie z załącznikiem nr 4 i nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.