eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodniczek Stowarzyszenia Korona Handball Kielce w rozgrywkach krajowych II Ligii piłki ręcznej kobiet II runda sezonu 2013-2014 w roku 2014 - jako jedynego Klubu Sportowego z terenu miasta Kielce, biorącego udział w ww. rozgrywkach sportowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Ręcznej w Polsce



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Kielce: Realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodniczek Stowarzyszenia Korona Handball Kielce w rozgrywkach krajowych II Ligii piłki ręcznej kobiet II runda sezonu 2013-2014 w roku 2014 - jako jedynego Klubu Sportowego z terenu miasta Kielce, biorącego udział w ww. rozgrywkach sportowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Ręcznej w Polsce
Numer ogłoszenia: 38040 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodniczek Stowarzyszenia Korona Handball Kielce w rozgrywkach krajowych II Ligii piłki ręcznej kobiet II runda sezonu 2013-2014 w roku 2014 - jako jedynego Klubu Sportowego z terenu miasta Kielce, biorącego udział w ww. rozgrywkach sportowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Ręcznej w Polsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)zapewnienia uczestnictwa zawodniczek Stowarzyszenia Korona Handball Kielce w rozgrywkach krajowych II Ligii piłki ręcznej kobiet, 2)zapewnienia przeprowadzenia co najmniej 6 relacji medialnych z rozgrywek sportowych z udziałem zawodniczek Stowarzyszenia Korona Handball Kielce o zasięgu krajowym, 3)używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 4)wykonania i umieszczenia herbu miasta Kielce w wydawanych przez siebie - materiałach informacyjnych i reklamowych, /folderach, plakatach, biletach, itp./, 5)umieszczenia na strojach sportowych zawodniczek uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 6)umieszczenia w widocznych miejscach dwóch banerów reklamujących Zamawiającego w czasie spotkań ligowych, na obiekcie sportowym będących w dyspozycji Wykonawcy, 7)umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 8)informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 9)kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Korona Handball Kielce, ul. Krakowska 72, 25-701 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zawodniczki Stowarzyszenia Korona Handball Kielce jako jedynego zespół piłki ręcznej kobiet w mieście Kielce bierze udział w rozgrywkach krajowych II Ligii. Jest to niewątpliwie olbrzymia szansa dla naszego miasta aby ww. zawodniczki w ramach rozgrywek krajowych w sezonie 2013-2014 II runda rewanżowa/ promowali nasze miasto w kraju. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Promocja miasta Kielce poprzez jedną z wiodących dyscyplin sportowych w naszym mieście gwarantuje możliwość kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do przybycia do miasta Kielce w charakterze turystów bądź też z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Stowarzyszenie Korona Handball Kielce z dużymi sukcesami promuje Miasto Kielce. W roku 2014 (sezon 2013-2014 - II runda rewanżowa) Wykonawca będzie świadczył usługi promocyjne na rzecz miasta Kielce poprzez: 1) zapewnienia uczestnictwa zawodniczek Stowarzyszenia Korona Handball Kielce w rozgrywkach krajowych II Ligii piłki ręcznej kobiet, 2) zapewnienia przeprowadzenia co najmniej 6 relacji medialnych z rozgrywek sportowych z udziałem zawodniczek Stowarzyszenia Korona Handball Kielce o zasięgu krajowym, 3) używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 4) wykonania i umieszczenia herbu miasta Kielce w wydawanych przez siebie - materiałach informacyjnych i reklamowych, folderach, plakatach, biletach, itp., 5)umieszczenia na strojach sportowych zawodniczek uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 6)umieszczenia w widocznych miejscach dwóch banerów reklamujących Zamawiającego w czasie spotkań ligowych, na obiekcie sportowym będących w dyspozycji Wykonawcy, 7)umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 8)informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 9)kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp. zaznaczyć należy, iż z meczy rozgrywanych przez zawodniczki Stowarzyszenia Korona Handball Kielce prowadzone są relacje medialne o zasięgu krajowym. W związku z powyższym miasto Kielce, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez media postanowiło do 31.01. 2014 r. kontynuować promowanie miasta Kielce poprzez drużynę UMKS Kielce. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. Miasto oczekuje więc od marketingu i promocji przez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry osiągający wysokie wyniki sportowe zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i kreuje dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a u Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.