Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Opole: Wykonanie w 2009 r remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 w ogólnej ilości 300 T z podziałem na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 38040 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w 2009 r remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 w ogólnej ilości 300 T z podziałem na 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia to wykonanie w 2009 r remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 w ogólnej ilości 300 T z podziałem na 3 zadania Zadanie A - Obwód Drogowy w Dąbrowie - w ilości 70 t Zadanie B - Obwód Drogowy w Kotorzu Małym - w ilości 155 t Zadanie C - Obwód Drogowy w Chrząstowicach - w ilości 75 t Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami na sucho ( grysy bazaltowe i emulsje kationowe niemodyfikowane szybkorozpadowe K1-65 i K1-70 ) przy użyciu maszyn ( remonterów - np. typu Patchmatic) natryskujących pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z płynnym lepiszczem , zgodnie z wymaganiami Specyfikacji technicznej i w zakresie określonym w kosztorysach ślepych na zad. A , B , C . Wykonawca zobowiązany będzie w terminie od następnego dnia po podpisaniu umowy r do 20 maja 2009 r wykonać zakres niezbędny tj. 50 % ilości zamówienia na każdym z zadań , natomiast pozostały zakres wykonać do 20.06.2009 r ( przy założeniu , że tem. > 10 st. C ) w ilościach podanych w Kosztorysach ofertowych . Nie dopuszcza się przystąpienia do prowadzenia robót podczas opadów atmosferycznych . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : - opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego oraz przez Komisje ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych ( Rozp. Min.Infrastr. z dnia 23.09.2003 r - Dz.U. Nr 177 poz. 1729 & 4 . Znaki drogowe winny być z grupy wielkości DUŻE z folii odblaskowych typu 2 lub folii pryzmatycznej . -wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót - podczas prowadzenia robót znaki powinny być utrzymywane w należytym stanie i czystości . - zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania -zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty (tylko dla zadań, o które się będzie ubiegał) wadium w wysokości: - Zadanie Nr 1 - 420,00 - zł - Zadanie Nr 2 - 930,00 - zł - Zadanie Nr 3 - 450,00 - zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ( całości lub poszczególnych zadań ) mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców ( oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia w tym co najmniej : -remonter -1 szt 3) Potencjał kadrowy Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakia zostanie mu powierzona lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - majstra robót bitumicznych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku ( bez względu na ilość zadań na które składana jest oferta 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie remontów cząstkowych grysami + emulsją asfaltową - o wartości: min. 300.000,00 zł w ilości min. 1000 ton ( bez względu na ilość zadań na które składana jest oferta ) - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały należycie. 5 Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. pkt.2. 2(7) i (8) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 2.1 Dokumenty stanowiące ofertę ( w rozumieniu KC ) (1) - wypełniony formularz oferty na załączonym druku (załącznik nr 1) wypełniony dla jednego lub kilku zadań) (2) - wypełnione kosztorysy ofertowe na załączonych drukach (załącznik nr 2.1,2.2 i 2.3 wg wyboru Wykonawcy) ) 2.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. VIII (1) - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 3) (2) - wykaz osób, , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór formularza-załącznik nr 5.) W przypadku , gdy Wykonawca wskaże w załączniku osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . (3) - wykaz wykonanych robót (wzór formularza - załącznik nr 6) (4)- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w zał. nr 6 (np. referencje, protokoły odbioru robót, inne) (5) - wykaz narzędzi , urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór formularza - załącznik nr 4) wymagany do realizacji przedmiotowego zamówienia potwierdzający spełnienie warunku . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu (6) - oświadczenie finansowe , że wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zmówienia - załącznik nr 7 (7) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiającego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (8)- pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą ( 9 ) dowód wpłacenia / wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z podanej strony internetowej lub w Siedzibie zamawiajacego - pok nr 7 - bezpłatnie , po uprzednim zapotrzebowaniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonania w 2009 r remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 w ogólnej ilości 300 T z podziałem na 3 zadania : Zadanie A - Obwód Drogowy w Dąbrowie w ilości 70 t.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami na sucho - grysy bazaltowe i emulsje kationowe niemodyfikowane szybkorozpadowe K1-65 i K1-70 - przy użyciu maszyn -remonterów - np. typu Patchmatic - natryskujących pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z płynnym lepiszczem , zgodnie z wymaganiami Specyfikacji technicznej i w zakresie określonym w kosztorysach ślepych na zad. A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonania w 2009 r remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 w ogólnej ilości 300 T z podziałem na 3 zadania : Zadanie B - Obwód Drogowy w Kotorzu Małym - w ilości 155 t.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami na sucho - grysy bazaltowe i emulsje kationowe niemodyfikowane szybkorozpadowe K1-65 i K1-70 - przy użyciu maszyn -remonterów - np. typu Patchmatic - natryskujących pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z płynnym lepiszczem , zgodnie z wymaganiami Specyfikacji technicznej i w zakresie określonym w kosztorysach ślepych na zad. B.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonania w 2009 r remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 w ogólnej ilości 300 T z podziałem na 3 zadania : Zadanie C - Obwód Drogowy w Chrząstowicach - w ilości 75 t.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami na sucho - grysy bazaltowe i emulsje kationowe niemodyfikowane szybkorozpadowe K1-65 i K1-70 - przy użyciu maszyn -remonterów - np. typu Patchmatic - natryskujących pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z płynnym lepiszczem , zgodnie z wymaganiami Specyfikacji technicznej i w zakresie określonym w kosztorysach ślepych na zad. C.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
- 1. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 401 W M. ŻŁOBIZNA. 2. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ŻŁOBIŹNIE O DŁUGOŚCI OKOŁO 1500 M, DZ. NR EWID. 368/8
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R. II
- U/28/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.