eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni w latach 2016-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Gdynia: Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni w latach 2016-2017
Numer ogłoszenia: 38046 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352604 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni w latach 2016-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zad. 1 Podział nieruchomości bez rozgraniczania lub z rozgraniczaniem. Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości mieszkalnych i niemieszkalnych w związku ze zbywaniem nieruchomości przez Gminę Miasta Gdynia, Powiat, Skarb Państwa, nabywaniem ich, przejmowaniem z mocy prawa. Zad. 2 Wznowienie znaków granicznych lub rozgraniczanie nieruchomości. Wznawianie znaków granicznych lub rozgraniczanie nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Gdyni, Powiatu lub skarbu Państwa zgodnie z potrzebami wynikającymi z prowadzonych spraw. Zad. 3 Aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków Zad. 4 Połączenia działek ewidencyjnych II. Nieruchomość może składać się z 1 lub więcej działek. III. W każdym przypadku przy pracach objętych zakresem Zad. 1, 2 należy pomierzyć wszystkie szczegóły sytuacyjne przyległe bezpośrednio do mierzonych/wyznaczanych granic i zaktualizować bazę EGiB oraz bazę BDOT500. Przy pracach objętych zakresem Zad. 4 należy zaktualizować ww. bazy. IV. Oferowane ceny winny uwzględniać konieczność wyznaczenia i stabilizacji dodatkowych punktów na prostych między punktami granicznymi, niezbędnych ze względu na warunki terenowe (brak wizury między punktami wyznaczającymi odcinek granicy lub niedostępność jednego lub obu punktów końcowych - np. punkt graniczny w wodzie lub budynku) - po konsultacji z Zamawiającym. V. Efektem wszystkich prac ma być trwała stabilizacja punktów granicznych znakami granicznymi. Stabilizacji należy dokonać znakami betonowymi z podcentrem, jeżeli jest to niemożliwe, np. nawierzchnia betonowa, asfaltowa, płytki chodnikowe, podmurówka ogrodzenia, stabilizacji można dokonać prętem, rurką metalową, wyryć krzyż lub przyjąć za punkt graniczny róg budowli lub oś słupka ogrodzeniowego. W przypadku punktu niedostępnego należy umieścić dodatkowe znaki graniczne na odpowiednich liniach granicznych możliwie blisko punktu niedostępnego. VI. Czynności wymienione w zad. 1-4 obejmują spisanie notatki służbowej z okazania granic potencjalnym zainteresowanym poza Zamawiającym oraz przekazanie tej notatki Zamawiającemu. VII. Z czynności wymienionych w zad. 1-4 Wykonawca zobowiązuje się do złożenia dokumentacji geodezyjnej do zasobu ODGiK. VIII. Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych zamówień będzie każdorazowo określony przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w odrębnych zamówieniach wystawianych przez Naczelnika lub z-cę Naczelnika, Kierowników (wg załączonego wzoru), stanowiących integralną część umowy. IX. Odrębne zamówienia dotyczące zadania 1 będą wystawiane (dzielone) w następujący sposób: 1) Etap I - wykonanie prac geodezyjnych, których wynikiem jest przyjęcie poprawnego operatu geodezyjnego do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 2) Etap II - wykonanie prac geodezyjnych, których wynikiem jest okazanie nowych granic i przyjęcie poprawnego operatu geodezyjnego do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. X. Praca geodezyjna, stanowiąca przedmiot zamówienia musi być wykonana zgodnie z przepisami: a) ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 520) oraz ustawy z dnia 5 czerwca 2014r. o zmianie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U z 2014r. poz. 897 Dz.), a w szczególności odpowiadać standardom technicznym, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011r. Nr 268, poz. 1572) b) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 1774 z późn. zm.), a w szczególności z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybo dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 268, poz. 2663). XI. Praca geodezyjna, stanowiąca przedmiot zamówienia, musi być wykonana przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. 2. rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych w myśl ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. XII. Zamawiający, na każdym etapie prac, ma prawo do żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że osoba wykonująca zamówienie posiada uprawnienia o których mowa powyżej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Inżynierskich APEKS Sp. z o.o, ul. Jaśkowa Dolina 81, 80-286 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282764,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288006,96

  • Oferta z najniższą ceną: 288006,96 / Oferta z najwyższą ceną: 297807,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.