Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Warszawa: Dostawa przetworów mleczarskich do Akademii Obrony Narodowej.
Numer ogłoszenia: 38050 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej, al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, fax 022 6813175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przetworów mleczarskich do Akademii Obrony Narodowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę przetworów mleczarskich wg niżej wyszczególnionych asortymentów w 1 Mleko w proszku pełne kg 3000, 2 Mleko spożywcze pasteryzowane 3,2 proc tł. ltr. 1000 3 Mleko spożywcze 3,2 proc tł. 1l UHT ltr. 3000 4 Śmietana zakwaszona 18 proc. tł. ltr. 4500 5 Śmietanka do kawy UHT 10 proc. tł. 10 g ltr. 120 PRZETWORY MLECZARSKIE 6 Jogurt naturalny 1,5porc.-2,5 porc. tł. kg 1700 7 Jogurt owocowy 1,5porc.-2,5 porc. tł. kg 2800 8 Deser mleczny o smaku czekoladowym z bita śmietaną 100-150 g kg 400 9 Deser mleczny z bita śmietaną o zawartości tłuszczu 2porc. 100-150 g kg 700 10 Maślanka owocowa różne smaki o zawartości tł. Min. 2 porc.350-450 g kg 1000 11 Maślanka naturalna o zawartości tł. Min. 2porc. 350-450 g kg 1000 12 Kefir owocowy 1,5porc. -2,5 porc. tł. kg 1200 13 Ser twarogowy tłusty kg 1500 14 Ser twarogowy smakowy kg 250 15 Ser wiejski grani ze szczypiorkiem 150-200 g kg 500 16 Serek wiejski grani 100-200 g kg 1300 17 Serek wiejski grani 450-550 g kg 500 18 Ser Feta kg 450 19 Serek fromage różne smaki kg 500 20 Ser edamski pełnotłusty kg 600 21 Ser gouda pełnotłusty kg 600 22 Ser salami pełnotłusty kg 600 23 Ser morski pełnotłusty kg 600 24 Ser warmiński pełnotłusty kg 600 25 Ser żółty blok RARYTAS kremowy kg 40 26 Ser żółty blok salami kg 40 27 Ser żółty blok salami śmietankowy z przyprawami kg 40 28 Ser topiony naturalny 25 g kg 150 29 Ser topiony z pieczarką 25 g kg 160 30 Ser topiony z pomidorem 25 g kg 160 31 Ser topiony z szynką 25 g kg 160 32 Ser topiony ze szczypiorkiem 25 g kg 160 33 Ser kremowy 20-25 g w wytłoczkach kg 460 34 Ser topiony wędzony kg 350 35 Ser topiony plastry kg 350 36 Serek homogenizowany kg 800 37 Serek terminizowany owocowy kg 2200 38 Masło świeże kg 4300 39 Masło świeże porcjowane kg 1000
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.55.00.00 - 01.55.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5500,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z tym że podlegają stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej i złożą aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, wypełniając przesłanki ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. 2006 r., 171, 1225 oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 2006 r., 17, 127 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy; Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej że Wykonawca podlega stałemu jej nadzorowi, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia; 4. aktualny dokument wydany przez właściwy organ poświadczający wdrożenie systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli - HACCP. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu 1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości większej lub równej wartości składanej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście - odpłatnie w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w budynek nr 4 - pokój nr 128 I piętro - platna 15 zł. Nieodpłatnie - strona interentowa - www.aon.edu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) w godz. 8-10:30, 13:30-15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Publicznego Przedszkola w Młochowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2025r. dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Izbicy
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.