Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Tomaszów Lubelski: Bankowa obsługa budżetu Miasta Tomaszów Lubelski
Numer ogłoszenia: 380548 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Miasta Tomaszów Lubelski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Miasta Tomaszów Lubelski i jednostek organizacyjnych w okresie od: 01.01.2015 do 31.12.2018. Zakres zamówienia obejmie: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych(15 szt.) i pomocniczych (ok. 37 szt. rachunków celowych, specjalnych i innych w tym związanych z obsługą środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej) budżetu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych - wykaz jednostek stanowi - załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Realizacja poleceń przelewu w banku obsługującym oraz na rachunki w innych bankach, 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych, 4. Wydawanie blankietów czekowych, 5. Wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych informacji o posiadanych rachunkach w zakresie objętym zamówieniem na wniosek zamawiającego i jednostek organizacyjnych, 6.Zapewnienie usługi rozliczania masowych płatności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, od środków transportowych jak również opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi, 7.Zerowanie rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek podległych polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy, 8.Oprocentowanie środków znajdujących się na rachunkach Zamawiającego oraz rachunkach jednostek podległych w oparciu o zmienną stawkę WIBID 1M powiększonej o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę, stałą w okresie trwania umowy. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bieżących będą naliczane i dopisywane do rachunków na koniec miesiąca, 9. Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach typu overnight pozostających na koniec dnia na wszystkich rachunkach bankowych. Oprocentowanie liczone będzie w oparciu o stawkę WIBID O/N powiększonej o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach, 10.Udzielenie na żądanie zamawiającego krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu Miasta Tomaszów Lubelski. Wysokość kredytu krótkoterminowego wynikać będzie corocznie z uchwały Rady Miasta w Tomaszowie Lubelskim w sprawie zaciągnięcia kredytu z przeznaczeniem na finansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta.(obecnie jest to kwota 5.000.000 zł słownie: pięć milionów złotych) Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa kredytu krótkoterminowego odnawialnego w rachunku bieżącym. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracja wekslową. Kredyt każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy Wysokość kredytu będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy: faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia. Kredyt oprocentowany będzie według stawki WIBOR 1M, powiększonego o marżę Banku w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania umowy. Marża Wykonawcy nie może być wyższa niż 1,1 p.p. Kredyt udzielony zostanie bez kosztów, prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Bank będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi automatycznie rachunek Zamawiającego. Spłata krótkoterminowego kredytu odnawialnego nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego. 11. Świadczenie usługi bankowości elektronicznej (lokalna aplikacja do obsługi)- na min. 4 stanowiskach komputerowych dla Miasta oraz 2 stanowiskach komputerowych dla każdej jednostki, umożliwiającej m.in. dokonywanie przelewów, uzyskiwanie informacji o stanie konta. W celu świadczenia usługi bankowości elektronicznej (lokalnej aplikacji do obsługi) Wykonawca - Oferent: - nieodpłatnie przekaże lub użyczy Zamawiającemu w użytkowanie niezbędny sprzęt (sprzęt niestandardowy) do prowadzenia usługi bankowości elektronicznej np.: modemy, czytniki kart, uzupełniające kable (taśmy) przesyłowe itp, - nieodpłatnie udostępnieni Zamawiającemu licencji na system informatyczny umożliwiający komunikację z bankiem, - dokona nieodpłatnie: instalacji systemu, uruchomienie i przeszkolenie pracowników, - zapewni nieodpłatnie stałe świadczenie usług serwisowych. System lokalnej aplikacji obsługi bankowości elektronicznej musi spełniać wymagania: - możliwość podpisu elektronicznego z min. 3 (trzech) innych stanowisk, - szyfrowanie danych i podpisów kluczem o długości min. 128 bitów, z dodatkowym zabezpieczeniem hasłem przed otwarciem bazy danych przez osoby nieupoważnione, - możliwość importu przelewów bankowych w innych systemach płacowych, księgowych wykorzystywanych przez Urząd i jednostki (np. plik tekstowy), - minimalne wymaganie sprzętowe systemu to: komputer typu Pentium III 550 MHz, pamięć RAM 256 MB, system operacyjny Windows XP lub nowszy, - możliwość tworzenia i podpisywania przelewów bez stałego dostępu do sieci Internet, zapewnienie łączności z bankiem za pomocą zwykłej linii telefonicznej przez okres przesyłania zleceń oraz pobierania sald z kont 12. Ze względu na codzienną gotówkową obsługę Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania lub otworzenia najpóźniej od dnia świadczenia usług bankowych- oddziału lub placówki banku w mieście Tomaszów Lubelski. 13.Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo otwarcia w razie potrzeby innych rachunków bankowych, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych na warunkach określonych w wybranej ofercie w niniejszym przetargu. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany ilości jednostek wykazanych w załączniku nr 5 do SIWZ ze względu na zmiany organizacyjne (łączenie, przekształcanie, likwidowanie). II.Preferowane warunki Zamawiającego: Wykonawca nie będzie pobierał przez okres obowiązywania umowy opłat i prowizji: - innych niż określone w formularzu ofertowym - z tytułu otwarcia, prowadzenia i zamykania rachunków podstawowych oraz rachunków pomocniczych, - za realizację poleceń przelewu na rachunki zamawiającego w banku obsługującymi oraz w innych bankach, - z tytułu obsługi lokat terminowych, - za zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania do obsługi systemu bankowości elektronicznej, - za przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, - za wpłaty gotówkowe w tym wpłaty osób fizycznych z tytułu opłaty za Przedszkole Samorządowe Nr 1, 2, 5 w banku Wykonawcy oraz wpłaty z tytułu opłaty skarbowej w banku Wykonawcy, - za wydawanie blankietów czekowych, - za wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych informacji o posiadanych rachunkach w zakresie objętym zamówieniem na wniosek zamawiającego i jednostek organizacyjnych, - za czynności związane z obsługą kredytową w tym również za zmiany zawartej umowy kredytowej III. Zamawiający informuje: - średniomiesięczne obroty Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych za rok 2013 wyniosły: Wn - ok. 9 200 000 zł Ma - ok. 9 000 000 zł - wpłaty gotówkowe Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych za rok 2013 wyniosły: ok.4 900 000 zł. - wypłaty gotówkowe Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych za rok 2013 wyniosły: ok.3 800 000 zł. - przelewy bankowe do innych banków ok. 32 000 szt. - masowe płatności realizowane przez Urząd Miasta ok. 18 000 szt. w roku 2013. Powyższe szacunkowe wartości i ilości zostaną przyjęte do ustalenia i obliczenia ceny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym - 5
- 3 - Kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym budżetu Miasta - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, realizowana w oparciu o program Ministerstwa Zdrowia ,,Dobry posiłek w szpitalu"
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski"
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.