Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Kobylin: Udzielenie Gminie Kobylin długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.000.000,00
Numer ogłoszenia: 380550 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Kobylina , ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie, tel. 065 5482401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Kobylin długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.000.000,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Kobylin długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.000.000,00 zł wraz z jego obsługą. 1 Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kobylin. 2 Kwota kredytu - 1.000.000,00 zł 3 Okres kredytowania - do 31.10.2014r. 4 Spłata kredytu w ratach półrocznych, spłata odsetek w ratach miesięcznych: 2010 - 2 raty x 100.000,00 zł 2011 - 2 raty x 100.000,00 zł 2012 - 2 raty x 100.000,00 zł 2013 - 2 raty x 100.000,00 zł 2014 - 2 raty x 100.000,00 zł Raty płatne do końca maja i października natomiast odsetki do końca każdego miesiąca. W przypadku jeżeli termin płatności przypada na dzień wolny od pracy spłata kredytu nastąpi w dniu poprzedzającym dzień wolny. Kredyt będzie uruchomiony w terminie dwóch dni roboczych od podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5 Spełniają wymogi SIWZ oraz złożą wymagane dokumenty i oświadczenia. 6 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1. 2 Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. l ustawy PZP - załącznik nr 2. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualne zaświadczenie właściwego terytorialnie naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5 Aktualne zaświadczenie z właściwego terytorialnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Harmonogram spłaty kredytu wraz z odsetkami i podliczeniem kosztu kredytu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kobylinie
Rynek Marszałka J.Piłsudskiego 1
63-740 Kobylin
biuro nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego biuro nr 9..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.