To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Katowice: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 380590 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224381 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresami określonymi w siwz. A. Postanowienia wspólne dla wszystkich zakresów: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem własnym do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach i zmontuje go w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. 2. Wykonawca dostarczy, zamontuje oraz wypoziomuje przedmiot zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 15:00 po uzgodnieniu z Zamawiającym, we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 23, bez pobrania z tego tytułu dodatkowych opłat. 3. Wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, montażem i ustawieniem mebli oraz ubezpieczeniem na czas ich transportu ponosi Wykonawca. 4. W terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi próbki obić i kolorystykę oferowanych mebli. 5. Zamawiający zatwierdzi próbki obić i kolorystykę oferowanych mebli w terminie do 3 dni roboczych od daty ich otrzymania. 6. Dostawa mebli stanowiąca przedmiot zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym, zwanym dalej protokołem. Protokół będzie zawierał co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość, datę i miejsce przekazania. 7. Podpisany przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. B. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 3. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję, na przedmiot zamówienia. Dostarczona gwarancja winna być w języku polskim. 4. W razie stwierdzenia braków lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą. 5. Zgłoszenie usterki nastąpi faksem lub mailem na nr/adres Wykonawcy. 6. Wykonawca usunie usterkę bezpłatnie w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 7. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. 8. W sytuacji, kiedy konieczne jest przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. Wówczas termin naprawy może wynosić do 14 dni roboczych, włącznie z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. 9. W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub gdy uszkodzenie jest tak duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy (zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą) w terminie do 7 dni roboczych od dnia stwierdzenia braku możliwości usunięcia wady.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.11.00 - Biurka 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.37.00 - Podnóżki 39.14.33.10 - Stoliki 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
jakie przetargi wygrała firma
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
- Karian Spółka Jawna Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41319,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24661,50
Oferta z najniższą ceną: 24661,50 / Oferta z najwyższą ceną: 57883,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Przebudowa skrzyżowania ul. Barcelońskiej - Grottgera w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.