eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinZakup kostki betonowej, krawężników, kręgów betonowych, betonu towarowego, cementu oraz wapna hydratyzowanego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Będzin: Zakup kostki betonowej, krawężników, kręgów betonowych, betonu towarowego, cementu oraz wapna hydratyzowanego
Numer ogłoszenia: 38062 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kostki betonowej, krawężników, kręgów betonowych, betonu towarowego, cementu oraz wapna hydratyzowanego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów drogowych betonowych na paletach transportowych wraz z ich rozładunkiem na terenie siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11 oraz na prowadzonych budowach zlokalizowanych w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa workowanego sztaplowanego na paletach EURO cementu wg normy PN-EN-197 i wapna hydratyzowanego wg normy PN-EN-459-1 do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11 oraz na budowy zlokalizowane w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa betonu C 8/10, C 12/15, C 16/20, C 20/25, zaprawa piaskowo cementowa M-7, zaprawa piaskowo cementowa M-12 wg normy PN-EN-206-1. 4. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów betonowych na paletach transportowych wraz z ich rozładunkiem na terenie siedziby zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11, oraz na prowadzonych budowach zlokalizowanych w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego. Szczegółowy wykaz asortymentowo ilościowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2, 44.11.42.00-4, 44.11.41.00-3, 44.11.12.00-3, 24.21.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości; Część I zamówienia pn.: Zakup i sukcesywna dostawa kostki brukowej betonowej i krawężników: 7 100,00 zł. Część II zamówienia pn.: Zakup i sukcesywna dostawa betonu towarowego: 1 500,00 zł. Część III zamówienia pn.: Zakup i sukcesywna dostawa cementu i wapna hydratyzowanego: 300,00 zł. Część IV zamówienia pn.: Zakup i sukcesywna dostawa kręgów betonowych: 950,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim zakresem przedmiotowemu postępowaniu o wartości minimum; dla części I Dostawa kostki brukowej betonowej i krawężników - 300 000,00 zł netto każda, dla części II Dostawa betonu towarowego - 60 000,00 zł netto każda, dla części III Dostawa cementu i wapna hydratyzowanego - 15 000,00 zł netto każda, dla części IV Dostawa kręgów betonowych - 40 000,00 zł netto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada bądź będzie posiadał do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego jeden środek transportowy z urządzeniem do samodzielnego rozładunku typu HDS - dotyczy części I, III i IV. W przypadku składania oferty na więcej niż 2 części postępowania Wykonawca musi wykazać minimum 2 środki transportowe z HDS-em.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa kostki brukowej betonowej i krawężników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów drogowych betonowych na paletach transportowych wraz z ich rozładunkiem na terenie siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11 oraz na prowadzonych budowach zlokalizowanych w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego 2. Wykonawca winien dysponować środkiem transportowym wyposażonym w urządzenie HDS do samodzielnego rozładunku materiałów 3. Do ceny materiału należy doliczyć koszt palet. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości asortymentu niż to określono w SIWZ z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Zamawiający przewiduje minimalny czas dostawy jeden dzień roboczy a maksymalnie trzy dni robocze od dnia złożenia zamówienia za pomocą faksu lub poczty e-mail. Dostawa będzie się odbywać w dni robocze między godziną 6:00 a godziną 14:00. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu szkód, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 7. Żądane warunki gwarancji: 60 m-cy ( słownie: sześćdziesiąt miesięcy). 8. Materiały powinny posiadać atest lub deklarację zgodności, dopuszczający do stosowania w budownictwie, dołączony do każdej dostawy. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wykaz ilościowo asortymentowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2, 44.11.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji dostawy - zamówienia jednostkowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa betonu towarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa betonu C 8/10, C 12/15, C 16/20, C 20/25, zaprawa piaskowo cementowa M-7, zaprawa piaskowo cementowa M-12 wg normy PN-EN-206-1. 2. Beton oraz zaprawy będą odbierane każdorazowo przez Zamawiającego własnym transportem. 3. Wytwórnia betonu powinna znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości betonu niż to określono w SIWZ z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 6. Zamawiający przewiduje minimalny czas odbioru gotowego wyrobu (produktu) w ciągu jednej godziny roboczej a maksymalnie trzech godzin ( kryterium oceny ofert) od dnia złożenia zamówienia za pomocą faksu lub poczty e-mail. 7. Materiały powinny posiadać atest lub deklarację zgodności, dopuszczający do stosowania w budownictwie, dołączony do każdej dostawy. 8. W razie awarii węzła betoniarskiego Wykonawca zapewni odbiór towaru z węzła betoniarskiego zastępczego zlokalizowanego nie dalej niż 10 km od pierwotnego miejsca odbioru betonu i zaprawy. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wykaz asortymentowo ilościowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2, 44.11.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas odbioru gotowego wyrobu (produktu) od chwili zgłoszenia przez Zamawiajacego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa cementu i wapna hydratyzowanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa workowanego sztaplowanego na paletach EURO cementu wg normy PN-EN-197 i wapna hydratyzowanego wg normy PN-EN-459-1 do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11 oraz na budowy zlokalizowane w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego. 2. Wykonawca winien dysponować środkiem transportowym wyposażonym w urządzenie HDS do samodzielnego rozładunku materiałów 3. Do ceny materiału należy doliczyć koszt palet. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości asortymentu niż to określono w SIWZ z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Zamawiający przewiduje minimalny czas dostawy jeden dzień roboczy a maksymalnie trzy dni robocze ( kryterium oceny ofert) od dnia złożenia zamówienia za pomocą faksu lub poczty e-mail. Dostawa będzie się odbywać w dni robocze między godziną 6:00 a godziną 14:00. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu szkód, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 7. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na w/w asortyment. 8. Materiały powinny posiadać atest lub deklarację zgodności, dopuszczający do stosowania w budownictwie, dołączony do każdej dostawy. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wykaz asortymentowo ilościowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 24.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji dostawy - zamówienia jednostkowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa kręgów betonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów betonowych na paletach transportowych wraz z ich rozładunkiem na terenie siedziby zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11, oraz na prowadzonych budowach zlokalizowanych w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego. 2. Wykonawca winien dysponować środkiem transportowym wyposażonym w urządzenie HDS do samodzielnego rozładunku materiałów 3. Do ceny materiału należy doliczyć koszt palet. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości asortymentu niż to określono w SIWZ z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Zamawiający przewiduje minimalny czas dostawy jeden dzień roboczy a maksymalnie 10 dni roboczych (kryterium oceny ofert) od dnia złożenia zamówienia za pomocą faksu lub poczty e-mail. Dostawa będzie się odbywać w dni robocze między godziną 6:00 a godziną 14:00. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu szkód, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 7. Żądane warunki gwarancji: 60 m-cy ( słownie: sześćdziesiąt miesięcy). 8. Materiały powinny posiadać atest lub deklarację zgodności, dopuszczający do stosowania w budownictwie, dołączony do każdej dostawy. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wykaz asortymentowo ilościowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4, 44.11.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji dostawy - zamówienia jednostkowego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.