Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Werbkowice: Opracowanie projektu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 380648 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.werbkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie projektu budowlanego termomodernizacji budynków administracyjnych : Urzędu Gminy , Gminnego Ośrodka Kultury , Zespołu Szkół oraz Przedszkola Samorządowego w Werbkowicach w oparciu o audyty energetyczne które zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy . Szczegółowy zakres opracowania : 1.Projekt budowlany na termomodernizację budynku administarcyjnego Urzędu Gminy Werbkowice w zakresie : a) ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem o grubosci 13 cm metoda bezspoinową , wykończenie tynkiem - 333,98 m 2 b) ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej o grubości 17 cm - 538,11 m 2 c) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic (cokołu ) styropianem o grubości 10 cm metoda bezspoinową -140,36 m 2 d) wymiana istniejacych drzwi zewnętrznych - 2 szt na nową szczelną stolarkę drzwiową , e) wymiana luxferów o pow. 16,4 m na nowe okna z PCV , f) płukanie i regulacja centralnego ogrzewania w celu dostosowania do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło . 2.Projekt budowlany na termomodernizację budynku Zespołu Szkól w Werbkowicach ul. Jana Pawła II 17 , segment A-1 i A-2 w zakresie : a) ocieplenie ścian zewnętrznych osłonowych styropianem o grubości 13 cm , metoda bezspoinową , wykonczenie tynkiem - 2.515,63 m 2 , b) Ocieplenie ścian zewnętrznych szczytowych styropianem o grubości 15 cm , metoda bezspoinową , wykończenie tynkiem - - 504,00 m 2, c) usunięcie starego ocieplenia ze ścian szczytowych i elewacji ścian zewnętrznych w ilości 345,45 m 2 , d) ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej o grubości 16 cm - 1458,48 m 2, e) modernizacja instalacji c.o polegajaca na montażu zaworów podpionowych , termostatycznych oraz płukaniu i regulacji instalacji . 3.Projekt budowlany na termomodernizację budynku Przedszkola Samorządowego w miejscowości Werbkowice w zakresie : a) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm , metodą bezspoinowa , wykończenie tynkiem- 410,74 m 2, b) Ocieplenie cokołu - 73,20 m 2, c) Ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej o grubości 13 cm -611,30 m 2, d) Ocieplenie dachu - 143,20 m 2 e) wymiana drzwi - 3,8 m 2 , f) Zamurowanie drzwi tarasowych - 21,36 m 2 , g) Wymiana instalacji c.o , 4.Projket budowlany na termomodernizację budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Werbkowicach w zakresie : a) ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem o grubości 13 cm metodą bezspoinową , wykończenie tynkiem - 871,50 m 2 b) ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej oraz pokrycie papą - 215,0 m 2 c) ocieplenie dachu oraz pokrycie blachą - 670,0 m 2 d) wymiana istniejacych drzwi zewnętrznych - 2 szt na nową szczelną stolarkę drzwiową -19,08 m 2 e) wymiana luxferów o pow. 3,40 m na nowe okna z PCV , f) płukanie i regulacja centralnego ogrzewania w celu dostosowania do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 PLN 2. Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub odmówił wniesienia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. a także w przypadku gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3)Postanowienie pkt. 11.2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 11.2.1) b) i 11.2.1) e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank : BS Werbkowice Nr rachunku : 2096420009 2001 0000 06190005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Opracowanie projektu na termomodernizację budynków użyteczności publicznej . Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez u.p.z.p formach należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego: pok. Nr 14 Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej: Wadium przetargowe: ZP 3410-16/2010, Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynków uzyteczności publicznej oraz datę. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 kontrakty na usługę wykonania projektu budowlanego budowy lub remontu budynku kubaturowego .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, dysponowali następującymi osobami (Specjalistami) w trakcie realizacji zamówienia: a)Osoba posiadająca uprawnienia do projektowania branży konstrukcyjnej , wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, z którym podpisano umowę oraz określa warunki takiej zmiany: 1)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.werbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Werbkowice
22-550 Werbkowice
ul. Zamojska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WERBKOWICE
więcej: przetargi WERBKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.