To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Pruchnik: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pruchnik
Numer ogłoszenia: 38066 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5422 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruchnik, ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pruchnik.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport i dostarczenie przedmiotu zamówienia w podziale na zadania: Zadanie 1: Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pruchniku: 1) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 2) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, 3) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, 4) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych z dziećmi i z zaburzeniami mowy , 5)zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania humanistyczne uczniów. Zadanie 2: Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruchniku: 1) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 2) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, 3) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Zadanie 3: Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Jodłówce: 1) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 2) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, 3) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Zadanie 4: Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kramarzówce: 1) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 2) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, 3) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Zadanie 5: Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Rozborzu Długim: 1) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 2) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, 3) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Zadanie 6 : Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Świebodnej: 1) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 2) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, 3) zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Szczegółowy wykaz dostaw dla poszczególnych szkół określono w załączniku nr 1 do umowy-formularza cenowego. 3. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 4. Zamawiający wymaga dostaw produktów o właściwych pod względem jakości standardach, bez wad i bez uszkodzeń mechanicznych. 5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone produkty nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się: 1) dokonać odbioru wykonanych dostaw, 2) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych skalkulowanych przez Wykonawcę za jednostkę dostawy, ustalonych dla danej pozycji formularza cenowego. Wykonawca zobowiązany jest do 1) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt dostawy przedmiotu zamówienia, 2) prowadzenia dostaw pojazdem posiadającym aktualne badania techniczne 3) wykonania i przekazania Zamawiającemu niezbędnych atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności CE, certyfikatów bezpieczeństwa, świadectw dopuszczenia do stosowania, kart technicznych lub aprobat technicznych odnośnie dostarczonych materiałów, 4) Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla osiągnięcia zamierzonych celów projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny był podobny pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości - Zamawiający dopuszcza możliwość odchyleń +/-2% w parametrach poszczególnych pomocy dydaktycznych), - charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność), - parametrów bezpieczeństwa użytkowania. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis rozwiązań równoważnych o których mowa w Rozdziale V pkt 8 podpkt 6 niniejszej siwz wraz z kartami technicznymi - (jeżeli dotyczy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pruchnik, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Dofinansowane ze środków UE w ramach EFS..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOVUM" WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"NOVUM" WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI
- NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński Grom 36, 12-130 Pasym, Grom 36, 12-130 Pasym, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28302,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21701,99
Oferta z najniższą ceną: 21701,99 / Oferta z najwyższą ceną: 27169,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PRUCHNIK
więcej: przetargi PRUCHNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
- Dostawa i montaż wyposażenia do szkół na terenie Gminy Szczecinek
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.