eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PaprotniaPełnienie stałego serwisu na komunalnych urządzeniach wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie trzech gmin tj.Paprotnia, Przesmyki i Repki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Paprotnia: Pełnienie stałego serwisu na komunalnych urządzeniach wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie trzech gmin tj.: Paprotnia, Przesmyki i Repki
Numer ogłoszenia: 380678 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny "Paprotnia" , ul. Jana Pawła II 20, 08-107 Paprotnia, woj. mazowieckie, tel. 025 6312111, faks 025 6312111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkpaprotnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie stałego serwisu na komunalnych urządzeniach wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie trzech gmin tj.: Paprotnia, Przesmyki i Repki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót serwisowych będących przedmiotem umowy obejmuje : a. usuwanie awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przyłączami, b. naprawę instalacji wodociągowych na ujęciach wody i instalacji kanalizacyjnych na oczyszczalni ścieków oraz na zewnętrznych sieciach międzyobiektowych - w zlecanym zakresie, c. wymianę zużytych, wyeksploatowanych lub zniszczonych elementów sieci wod.-kan, d. inne roboty i czynności związane z usuwaniem awarii urządzeń wod.-kan., do których Serwisant ma przygotowanie i odpowiednie doświadczenie, e. wykonywanie jednostkowych przyłączy wodociągowych lub kanalizacyjnych - w zlecanym zakresie, f. drobne zmiany i przeróbki na istniejącej sieci wod-kan., w szczególności na przyłączach oraz podłączeniach budynków komunalnych nie związane z awariami - w zlecanym zakresie, Serwisant zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy, tj. naprawić zgłoszoną awarię: a. w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii na sieci lub przyłączu wodociągowo - kanalizacyjnym, b. w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii instalacji lub urządzenia na stacjach uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków, c. w ciągu 18 godzin od momentu zgłoszenia jeżeli zgłoszenie to nastąpiło po godzinie 14:00 d. W ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia serwisant jest zobowiązany do zabezpieczenia każdej zgłoszonej awarii e. Serwisant jest zobowiązany do wykonania robót i czynności wynikających z niniejszej umowy, a nie związanych z usuwaniem stanu awaryjnego w terminie 7 dni od daty dokonanego zgłoszenia Informacje uzupełniające: 1. Łączna ilość obiektów na terenie trzech gmin tj.: Paprotnia, Przesmyki i Repki: a. Stacja Uzdatniania Wody w Paprotni; b. Stacja Uzdatniania Wody w Dąbrowie; c. Stacja Uzdatniania Wody w Kamiankach Czabajach; d. Stacja Uzdatniania Wody w Skrzeszewie; e. Oczyszczalnia Ścieków w Repkach f. Łączna długość sieci wodociągowej rozdzielczej (bez przyłączy) na terenie trzech gmin tj.: Paprotnia, Przesmyki i Repki wynosi ponad 240 km, a do sieci podłączonych jest ok. 3100 przyłączy wodociągowych. Łączna długość sieci kanalizacyjnej rozdzielczej (bez przykanalików) na terenie miejscowości Repki wynosi ok. 10 km, a do sieci podłączonych jest ok. 204 przyłączy kanalizacyjnych Warunki realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gotowości do prowadzenia serwisu urządzeń i instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych 365 dni w roku do końca okresu, w którym obowiązywała będzie umowa. Wykonawca musi posiadać możliwość zorganizowania pracy całodobowo, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączonymi do oferty dokumentami żądanymi przez Zamawiającego wykonawca winien wykazać Zamawiającemu, że: 1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu należycie wykonał bądź wykonuje usługę zbliżoną swoim rodzajem i wartością do usługi będącej przedmiotem zamówienia, polegającą na serwisowaniu urządzeń wodno-kanalizacyjnych, przez ciągły okres co najmniej trzynastu miesięcy, dla obszaru co najmniej 1 gminy lub dla sieci o długości co najmniej 150 km wodociągu i co najmniej 10 km kanalizacji;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na czas realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnym sprzętem tj.: koparko -ładowarka, samochód dostawczy, samochód typu WUKO + beczkowóz asenizacyjny, dźwig, agregat prądotwórczy + pompa zatapialna - sprawne technicznie i gotowe na cele prowadzenia serwisu urządzeń wodociągowo - kanalizacyjnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada opłaconż polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta wykonawcy przedłożona na formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym arkuszem kalkulacji ceny ofertowej -zał 1a do SIWZ 2) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. 3) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkpaprotnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Komunalny Paprotnia ul. Jana Pawła II 20 08 - 107 Paprotnia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Związek Komunalny Paprotnia ul. Jana Pawła II 20 08 - 107 Paprotnia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.